וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן מועמד לפרנקפורט

אסף שקד

27.4.2008 / 18:57

הקבוצה הגרמנית הביעה עניין רציני בשחקן, אחריו עוקבת גם בוכום. מקורות בגרמניה מספרים כי פרנקפורט מוכנה לעמוד בעלויות הקשר

גל אלברמן עשוי לעבור בעונה הבאה לליגה הגרמנית, כנראה לאיינטרכט פרנקפורט. הקשר, שהגיע לבית"ר ירושלים לפני כשנתיים, הפך בעונה האחרונה לשחקן הטוב ביותר בליגה ובבית"ר ירושלים ומשך אליו מגלי כישרונות רבים מהיבשת, שאמורים להעביר אותו בקיץ לקבוצה אירופית, דבר שיחליש מאוד את האלופה הנוכחית. מקורות בגרמניה סיפרו היום לוואלה! ספורט על מגעים שמנהלת הקבוצה איינטרכט פרנקפורט עם אחד מנציגיו של השחקן, שמחפש לו קבוצה בחו"ל. הקבוצה הגרמנית שניצבת במקום השמיני בליגה, מגלה עניין רב בשחקן ואף נתנה את הסכמתה לשלם את סכום השחרור עבור השחקן לבית"ר ירושלים - כמיליון יורו.

"אלברמן הוא השם החם ביותר כרגע בפרנקפורט. מתקיימים מגעים חשאיים בין אחד מהנציגים שלו וסוכן מקומי בגרמניה לבין המועדון במטרה להנחיתו כבר בחודש הבא בקבוצה", מספר אותו מקור בגרמניה. "במידה ואלברמן ייתן את הסכמתו להגיע לקבוצה, הוא צפוי להשתכר כ-600 אלף יורו לעונה ולהפוך לשחקן מרכזי בקבוצה".

במידה ואכן יעבור אלברמן לגרמניה, הוא צפוי לקבל שכר כמעט משולש מזה שהוא מקבל בבית"ר, בנוסף להתקדמות הגדולה אותה הוא צפוי לעשות. במקביל ממתין השחקן להצעה מפתה מאחת הקבוצות בספרד, היעד המועדף עליו, אם כי האפשרות לחזור ולשחק בליגה השנייה בספרד, ממנה הגיע לבית"ר, לא באה בחשבון מבחינתו.

במקביל לפרנקפורט, שסימנה את אלברמן כמטרה, קבוצה גרמנית נוספת עוקבת אחרי הקשר המחונן. מדובר בבוכום, שמכסת הזרים שלה כרגע מלאה. לאלברמן חוזה בבית"ר ירושלים לשנתיים הבאות, כשרק סעיף שחרור לחו"ל תמורת כמיליון יורו יאפשר לו לעזוב את הקבוצה. במשך כל העונה הצהיר השחקן כי הוא לא ישחק באף מועדון אחר בישראל, אם כי האפשרות לחזור ולשחק באחת הליגות הבכירות באירופה עדיין קורצות לו. אלברמן סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully