וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א יישבו בשערים 12-11 בגמר הגביע

קרן שמש ואסף שקד

27.4.2008 / 15:20

משרד הכרטיסים "לאן" החל למכור לאוהדי האדומים כרטיסים ליציעים 11-12. ההתאחדות: "הוחלט ליצור שוויון מספרי בחלוקת היציעים"

האם נמצא פיתרון לבעיית חלוקת השערים בגמר גביע המדינה שבו תתמודד הפועל תל אביב מול קבוצת בית"ר ירושלים? משרד הכרטיסים "לאן" החל למכור כרטיסים לשערים 11-12, ולפי משווק הכרטיסים המורשה של ההתאחדות לכדורגל, בשערים אלו יישבו האוהדים האדומים.

כזכור, אוהדי הפועל לא השלימו עם חלוקת השערים באיצטדיון. האדומים טענו כי החלוקה אינה הוגנת והעובדה שאוהדי בית"ר קיבלו את השערים המרכזיים באיצטדיון, מהווה חלוקה לא שוויונית בין מחנות האוהדים, ומעניקה לבית"ר ירושלים יתרון במשחק.

הבעיה החלה מדרישת המשטרה שלא למכור כרטיסים לשערים 11-12, השערים המרכזיים בצד המזרחי של האיצטדיון, וזאת על מנת שאלו ישמשו כהפרדה בין מחנות האוהדים. באתר האינטרנט של "לאן" מאפשרים לאוהדי הפועל לקנות כרטיסים לשערים 11-12, ולמעשה מקבעים את שערים אלו כשערים נוספים לאוהדי הפועל. אוהדי בית"ר קיבלו בנוסף לשערים שכבר היו ברשותם, גם את שערים 17-18 שהיו מיועדים בתחילה לשמש את אוהדי הפועל תל אביב. כרטיסים לשערים של אוהדי הפועל תל אביב יימכרו בשבת, לפני ואחרי המשחק של האדומים בבלומפילד מול הפועל עירוני קריית שמונה.

ההתאחדות לכדורגל הסבירה את המהלך באתר הרשמי: "ההתאחדות ביקשה למכור את יציעים 11-12 לגורם עסקי נייטרלי, אולם משטרת ישראל סירבה בטענה כי תתקשה לשלוט ביציע במצב שכזה בשל הקושי בשיוך הקהל לקבוצה זו או אחרת. ולכן, בשל היתרון המספרי הראשוני שניתן לאוהדי בית"ר הוחלט להקצות את יציעים 11-12 לאוהדי הפועל ת"א ובכך ליצור שוויון מספרי בחלוקת היציעים והמושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully