וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמדון לחיפה: "לא רוצה להיות מחליף"

27.4.2008 / 15:29

השוער הבהיר לירוקים כי הוא מעוניין לשחק בקבוצה אחרת. אלישע לוי עדיין מתלבט בנושא "רשימת הקניות", רוסו מבקש לזרז את הפגישה עם שחר

שוער מכבי חיפה, יהב יולז'רי, יוכל לעזוב בתום העונה את מכבי חיפה אם זו תחתים שוער אחר. על פי ההסכם עימו, יולז'רי יוכל לעזוב אם לא יהיה שוער ראשון או שני. יחד עם זאת, נראה שיולז'רי יישאר בחיפה משום שבימים האחרונים הבהרי תום אלמדון לראשי המועדון שהוא רוצה לשחק בקבוצה אחרת ולא מעוניין לשמש כשוער מחליף. למרות זאת, במהלך העונה הבטיחה הנהלת הקבוצה לאלמדון כי במידה וירצה לחזור לחיפה כשוער שני, הוא יוכל לעשות זאת. בסביבתו של השוער טוענים כי עדיין קיים סיכוי שנראה את אלמדון בעונה הבאה במכבי חיפה.

ג'ובאני רוסו ביקש לזרז את הפגישה עם הנשיא יעקב שחר בעניינו, מאחר והוא רוצה לתכנן את עתידו. השחקן מחזיק בהצעות מהפועל חיפה והפועל באר שבע. הקשר מוכן לשמש כסקאוט ולפרוש מכדורגל, אבל מעדיף לשחק. שחר עדיין לא קיבל החלטה בעניינו. לגבי אלון חרזי, השחקן מחכה לאישור של אלישע לוי כי הוא מעוניין בו. האחרון עדיין לא העביר את "רשימת הקניות" שלו להנהלה, ולכן חרזי עדיין נמצא בחוסר וודאות. ההחלטה לגביו תתקבל רק לאחר פגישה בין ההנהלה לאלישע לוי. באותה פגישה אמור לוי להודיע את מי מהשחקנים המושאלים הוא רוצה לראות בקבוצה שלו.

במועדון מעריכים שאם הפועל תל אביב תתקל בקשיים כלכליים בעונה הבאה, היא לא תחתים את שלומי ארבייטמן ולכן הוא יחזור לחיפה. בהפועל כבר קיבלו החלטה לרכוש את כרטיסו של החלוץ, אבל הקשיים ברכישת הקבוצה עשויים להקשות על יישום ההחלטה.

ביום שלישי בשעה 17:00 תערוך הקבוצה משחק אימון בקריית אליעזר מול עירוני קריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully