וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ואשדוד ישחקו ביום שני

אייל בן יעקב

27.4.2008 / 17:27

בעקבות משחקי הפיינל פור בכדורסל, הזיזה ההתאחדות לכדורגל את המשחק מיום ראשון. כל משחקי הלאומית ייערכו מעתה בשעה 16:00

בעקבות משחקי הפיינל פור שייערכו ביום ראשון בערב, החליטה ההתאחדות לכדורגל להעביר את משחקם של מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים ליום שני, במקום יום ראשון. המשחק, שהיה אמור להיות משודר בערוץ 10, עלול להתנגש בשידור גמר הפיינל פור, וזאת במקרה שמכבי תל אביב תעפיל אליו. שני המועדונים קיבלו היום (ראשון) הודעה רשמית על הזזת המשחק, שיתקיים ב-20:50 ביום שני בערב.

בנוסף, ההתאחדות לכדורגל החליטה כי החל מהמחזור הבא של הליגה הלאומית כל המשחקים ייערכו בשעה אחידה (יום שישי, 16:00). כידוע, המצב בליגה האלומית סבוך מאוד כאשר לא פחות מתשע קבוצות מתמודדות על הזכות לעלות לליגת העל כששתי נוספות נאבקות כנגד הירידה לליגה הארצית.

עד למחזור ה-29, ששוחק ביום שבת האחרון, נפרשו המשחקים על פני שלושה ימים. יום שישי, שבת ומשחק אחד נוסף שהשלים את המחזור ביום שני. עקב רגישות המשחקים והצפיפות בטבלה, החליטו לקיים את ארבעת המחזורים הבאים בשעה אחידה.

אפרים גבאי, מנהל קבוצת הפועל חיפה, אחת הקבוצות שמתמודדות על העלייה אמר: "זו החלטה מצויינת ומתבקשת בגלל התחרותיות. כשמשחקים בימים נפרדים יש לכך השפעה מבחינת מוטיבציה, ולכן טוב מאוד שכולם ישחקו באותן זמן".

גורמים המקורבים לקבוצות בליגה אמרו היום כי "החלטה שכזו מתבקשת, במיוחד לאור האירועים של תופעת מכירת משחקים, כביכול, על ידי שחקנים שקרו בשנה שעברה". עוד הוסיפו אותם גורמים כי "החלטה זו תוכל לצמצם את התופעות הבלתי ספורטיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully