וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומים צפוי לשמש כיו"ר הפועל ת"א בשנה הבאה

קרן שמש

27.4.2008 / 13:00

מסתמן כי היו"ר הנוכחי של האדומים, מוני הראל, לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה, ומי שצפוי למלא את מקומו יהיה נציגו של סמי סגול

מסתמן כי מוני הראל לא ימשיך בתפקידו כיו"ר הפועל תל אביב בעונה הבאה. אומנם על פי החוזה עם כתר, שנחתם לשלוש שנים, יוכל הראל בסוף העונה הנוכחית לרכוש את המועדון מסמי סגול תמורת חמישה מיליון דולר. בחודשים האחרונים ניסה הראל לחבור יחד עם שותפו העסקי אמנון ברזילי ולממש את האופציה הקיימת, אך בעלי המניות הקשו על התהליך ונראה כי הראל ירד מהרעיון.

"אני לא מאמין שנראה את הראל פעיל בשנה הבאה בהפועל, הוא לא צריך את זה", אומר גורם במועדון, "נכון שהוא רצה להיות חלק משמעותי מהקבוצה, אבל זה לא הלך. להראל יש ילד בדרך, אין לו ראש להתעסק עם הפועל, אני לא מאמין שהוא ימשיך לכהן כיו"ר, הוא כבר אומר את זה כמה שבועות".

מהצד השני, קבוצת כתר עדיין מנסה למצוא רוכש, אך נראה כי הסבירות למצוא רוכש מתאים נמצאת בספק. המשמעות של המהלך היא שהפועל ת"א חוזרת לניהולו של כתר, כאשר נציגו של סגול במועדון, משה תאומים, מסתמן כיו"ר של הפועל ת"א בשנה הבאה.

בהרמת הכוסית לקראת חג הפסח הבטיח תאומים לשחקנים כי בשנה הבאה תיבנה קבוצה חזקה יותר. "תאומים אוהב את הקבוצה אבל עכשיו צריך להביא את הכסף", אמר גורם במועדון, "אני לא יודע מאיפה, כי סגול לא רוצה להשקיע יותר מדי, הפועל צריכה תקציב של לפחות 35 מיליון שקל".

במידה שתאומים יחזור לתפקיד ביצועי בקבוצה וישמש כיו"ר הפועל ת"א, צפויות להתרחש מחאות של אוהדים שלא יאהבו את חזרתו של תאומים לתפקיד היו"ר. "יכול להיות שהאוהדים לא ישמחו לקבל את תאומים, אבל הקבוצה חשובה לתאומים", אמר הגורם במועדון, "אם הוא יצליח להביא כסף בכדי לבנות קבוצה טובה יותר, כולם צריכים להיות מרוצים".

גורמים בהפועל מאמינים כי על כל תרחיש שיקרה לקבוצה, על מנכ"ל הקבוצה אריה הרשקוביץ אסור לוותר. "צריכים להיות טיפשים כדי לתת למישהו אחר את התפקיד", אמר הגורם, "לא משנה מי יבוא להפועל ומה יהיה גורל הקבוצה, אריה צריך להישאר, הוא כמו האופטלגין של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully