וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה שרדו את בדיקות המשקל

26.4.2008 / 21:46

בקבוצה מרוצים מתוצאות בדיקות אחוזי השומן. במועדון יפתחו במו"מ עם דירסאו. סאביץ' עשוי לעזוב מוקדם. ההנהלה: "גולן ישחק רק אצלנו"

חג הפסח, שמתנהל במקביל לקרבות התחתית בליגת העל, כנראה קצת הלחיץ את ראשי מכבי פתח תקוה שהחליטו לערוך בדיקות משקל ואחוזי שומן לשחקנים. למרות שמספר שחקנים עלו מעט במשקל, הבדיקות הוכיחו כי לרובם אחוזי שומן סבירים בהחלט, בין 8 ל-12 אחוז בלבד. בין השחקנים בלט במיוחד הקשר דני פרדה, שהעלה "מסת שריר" בעקבות העבודה במכון הכושר. בקבוצה החמיאו לו על כך. גם החלוץ הצעיר טל בן חיים והמגן הוותיק אסמעיל עאמר קיבלו מחמאות. למרות חריגות קטנות, אף אחד מהשחקנים לא ננזף, אך בכל מקרה השחקנים התבקשו "לשמור על גזרה" במהלך החג והם יישקלו שוב בקרוב.

בקבוצה עדיין לא בונים תוכניות לעונה הבאה, אבל מתכוונים לפתוח בקרוב במשא ומתן עם חאבייר דירסאו, שסיים את החוזה עם מכבי חיפה, ועם בלסינג קאקו, שסכומי ההשאלה הגבוהים שלו עשויים לטרפד את העסקה. הקשר היקרלי ג'פרידזה יושאל לקבוצה מהלאומית. ייתכן והקשר ננאד סאביץ' יעזוב את ישראל לפני תום העונה, אם יובהר לו שהוא לא בתוכניות לקראת המחזורים האחרונים. בקבוצה לא מתכוונים להאריך לו את החוזה.

עאמר ומוראד מגמאדוב יחתמו על חוזים לעונה אחת לאחר שהקבוצה תישאר בליגה. מגמאדוב היה מעדיף חוזה לשנתיים. עדיין לא ידוע האם הבלם יוכל לחזור בעוד שלושה שבועות למגרשים. "אני מקווה שלא גמרתי את העונה. אעשה כמיטב יכולתי בשביל לחזור למגרשים", אמר.

השוער אוהד כהן מחלים מהפציעה ויחזור להתאמן יחד עם שאר השחקנים ביום שני הקרוב. הערב יחגגו חלק משחקני הקבוצה והצוות הניהולי והמקצועי את חגיגות המימונה בבית משפחת לוזון.

סעיף בהסכם בין עומר גולן למכבי פתח תקוה קובע כי החלוץ הישראלי לא יוכל לחזור לארץ לקבוצה ישראלית אחרת. לפי ההסכם, אם גולן יעזוב את בלגיה בתום העונה, הוא יחזור למכבי פתח תקוה באופן אוטומטי. היו"ר, משה זוארץ: "לפי ההסכם, הוא יוכל לשחק רק במכבי פתח תקווה". גורמים בקבוצה העריכו את סיכוייו לחזור לישראל כ"נמוכים", אך השחקנים מביעים תקווה שהוא יחזק את חוד ההתקפה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully