וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תיתן חסות לטורניר לזכר חייל דרוזי

אסף שקד

26.4.2008 / 15:19

בזמן הדיון בערעור בנוגע לעונש שספגה הקבוצה, נציגי בית"ר יכבדו את הטורניר לזכר תמיר נבואני ז"ל, הדרוזי הראשון ששירת בסיירת מטכ"ל

בצל הערעור של בית"ר ירושלים בנוגע לעונש שספגה ובצל ההכנות לגמר גביע המדינה בכדורגל והמשך הליגה, ממשיכה האלופה לחזק את הקשר שלה עם הקהילה והפעם מדובר בקהילה הדרוזית שתקבל תמיכה מהקבוצה.

ביום שני הקרוב, בזמן שראשי בית"ר יהיו עסוקים בדיון שיתקיים במשרדי ההתאחדות בנוגע לערעור, תיקח בית"ר ירושלים חסות על טורניר מיוחד לזכרו של החייל הדרוזי תמיר נבואני ז"ל, שהיה החייל הדרוזי הראשון שהגיע הכי רחוק בסיירת מטכ"ל.

הקשר בין העדה הדרוזית לבין בית"ר ירושלים החל כבר לפני כחודשיים. למשחק הידידות מול שחטאר דונייצק שנערך באצטדיון טדי, חילקה הנהלת הקבוצה מאות כרטיסים לחיילים דרוזים ובני העדה כחלק מהתרומה לקהילה אותה מקיימת הקבוצה בצוותא עם מינהל חברה ונוער במחוזות ירושלים וצפון של משרד החינוך ובשת"פ הדוק עם מינהל הספורט וגופים ארציים נוספים. מיד לאחר המשחק זכו אנשי ההנהלה בבית"ר לשבחים ואף נעשתה פנייה בבקשה לכבד זכרו של תמיר ז"ל בטורניר מיוחד שמתקיים עבורו. בבית"ר שמחו לקחת חסות על האירוע וביום שני בשעה 16:00, מיד לאחר משחק הגמר בטורניר שיתקיים משעות הבוקר בכפר ג'וליס בצפון, מקום מגוריו של החייל תמיר ז"ל, תגיע נציגות בית"רית לחלק את התעודות, הגביעים והמדליות ובכך לתת את הערכתה לעדה הדרוזית.

בגלל הסמיכות לדיון בהתאחדות, איציק קורנפיין שהיה אמור לייצג את בית"ר, לא יגיע בסופו של דבר לאירוע, אך בית"ר תשלח נציגות הן מההנהלה והן מהשחקנים על מנת לכבד את הטורניר. אגב, על הגביעים והתעודות שיחולקו מתנוסס סמלה של בית"ר ירושלים. בטקס יהיו גם נציגים מסיירת מטכ"ל כמו גם ראש אמ"ן האלוף עמוס ידלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully