וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן: "אין קבוצה בארץ שמסוגלת לשלם למאזן מה שהוא רוצה"

יצחק סולומון

26.4.2008 / 19:34

חלוצה של בני סכנין, המקושר כמועמד אפשרי למכבי ת"א בעונה הבאה, טוען שאיש לא פנה אליו. סוכנו: "הכיוון הוא בלגיה או ליגה שנייה בגרמניה"

כשהעונה עומדת בפני סיום, והאלופה כבר ידועה, עיקר העיסוק בימים האחרונים בליגה הוא בהעברות עתידיות של שחקנים מקבוצה לקבוצה. אחד השמות החמים הוא זה של איליה יבוריאן, כמועמד אפשרי למכבי תל אביב. "כולם מדברים על זה שאני סגור במכבי תל אביב, אבל עד היום אף אחד משם לא פנה אלי ולא דיבר איתי", אמר חלוץ בני סכנין למקורביו, בעקבות גל השמועות והפרסומים, לפיהם הוא סגור במכבי לעונה הבאה.

יבוריאן אמר עוד למקורביו: "אני לא מאמין שיש קבוצה בארץ שמסוגלת לשלם למאזן מה שהוא רוצה". כידוע, יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, כבר הודיע שמי שירצה את החלוץ שלו, לו חוזה לשנתיים נוספות בסכנין, יצטרך להיפרד מ-700 אלף יורו. גם בהנהלת בני סכנין אמרו כי עד עצם הרגע הזה, לא נעשתה כל פנייה רשמית ממכבי תל אביב לגבי יבוריאן. "גם אנחנו קוראים ושומעים כמו כולם, אבל אף אחד רשמי לא דיבר איתנו", אומרים בסכנין.

בתוך כך אמרו במועדון כי הפרסומים על עסקת חליפין תמורת יאניק קמנאן לא ברורים. "אף אחד לא דיבר איתנו על יבוריאן, אז למה שכבר נסכים לעיסקה כזו?", תהה גורם בכיר בסכנין. גם נציגו של השחקן את הפרסומים הקושרים את יבוריאן למכבי תל אביב. "הכיוון שלנו הוא בלגיה או ליגה שנייה בגרמניה. שם יש קבוצות שמסוגלות לשלם למאזן מה שהוא רוצה".

בסכנין סיפרו שיבוריאן לקח קשה את דחיית המחזור, משום שמול מכבי תל אביב הוא לא יוכל לשחק בגלל כרטיסים צהובים. בעקבות המצב שנוצר ישבות יבוריאן חודש שלם ממשחקים, דווקא בתקופה טובה שלו, בה כבש חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully