וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני יודעת שאכזבתי את הקהל"

פאר אמנם הפסידה לקביטובה, אך אובזילר נחלצה לעזרתה, השוותה ל-1:1 את המפגש עם צ'כיה ואמרה: "אני לא מעכלת את הניצחון"

צילום ועריכה: יועד כהן

אובזילר נתנה את הלב, והשוותה ל-1:1

אף אחד לא ממש ציפה שאם תושג נקודה אחת משתיים אפשריות בתום היום הראשון במפגש גביע הפדרציה מול צ'כיה, זו תהיה דווקא ציפי אובזילר שתביא אותה. הרבה מחמאות מגיעות לטניסאית המבוגרת (בקרוב בת 35), שהביאה הרבה כבוד לדגל, כפי שהיא הבטיחה לפני המפגש, ושמרה על סיכוי לטוב לשרוד בין שמונה הגדולות בעולם.

אחרי ההפסד הכואב והבלתי צפוי של שחר פאר לפטרה קביטובה, המדורגת 100 בעולם, ניצבה ציפי אובזילר בפני משוכה מאוד לא פשוטה בדמות לוסי ספארובה, ובסופו של דבר ניצחה עם הרבה אופי ועזרה גדולה מהקהל 0:6, 6:3, 4:6.

אובזילר התחבקה עם חברותיה לנבחרת ומאמניה, והודתה לקהל דקות ארוכות. בסיום היא אמרה: "האמת שאני עדיין לא מעכלת מה שקורה פה. אמרתי כל השבוע שהקהל יהווה פה פקטור ממש חשוב, אני מאוד מקווה שיבואו לעודד אותנו כי ב-1:1 הכל יכול לקרות פה ובעזרת הקהל המדהים כאן זה מאוד חשוב לנו לנצח".

בתחילת השבוע הנמיכו את הציפיות מאובזילר, ותלו את מרבית התקוות דווקא בפאר. על כך אמרה אובזילר: "כל השבוע אני שומעת שאני אנדרדוג ומה מצפים ממני, אבל ידעתי מה אני צריכה לעשות, עבדתי על הטקטיקה וזה עזר מאוד. כל החבר'ה של הנבחרת בעזרת הצוות המקצועי חיברו אותי לניצחון. בהרגשה הכללית הרגשתי טוב, ידענו לבנות את האנרגיות נכון".

על ההפסד של פאר יחד עם הנקודות למחשבה ממשחקה מול יריבתה מחר, קביטובה, אמרה: "שחר הייתה מאוד מאוכזבת והלכה קצת לנוח אחרי שהיא לא הרגישה טוב. זה קורה לכולנו כשמפסידים, זה לא פעם ראשונה שאנחנו במצב כזה אבל מחר יום חדש. קביטובה היא שחקנית מסוג אחר, יש כמה דברים ספציפיים שראיתי ואני מקווה שהפנמתי, אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי".

פאר: "לא הייתי צריכה להפסיד את המשחק הזה"

פאר כאמור פתחה את היום עם הפסד מוזר, יש שיאמרו לא אחראי, לקביטובה הצ'כית (100 בעולם) 2:6, 6:3, 6:0. במהלך המערכה השנייה הישראלית נעלמה לגמרי מן המגרש, טעתה במהלכים פשוטים ולצד יכולת טובה של הצ'כית היא הושפלה במגרש הביתי.

פאר קיבלה הערב טיפול רפואי נוסף מדוקטור יוני ירום, רופא הנבחרת. על פי האבחנה היא סובלת מקלקול קיבה חריף, שגרם לה להתכווצויות. מאיגוד הטניס נמסר כי פאר מרגישה טוב יותר והבהירה כי אין לה כל כוונה להחמיץ את ההתמודדות מול ספארובה. קופות הכרטיסים למשחקים מחר ייפתחו ב-11:00 בבוקר , כאשר ניתן עדיין יהיה לרכוש כרטיסי נוער וחיילים במחיר של 50 שקל וכרטיסי מבוגר זולים ב-90 שקל.

פאר טענה בסיום המשחק כי חשה ברע. במהלך המערכה השנייה היא אף יצאה לטיפול רפואי קצר, אך ספק אם זה יכפר אל היכולת הנמוכה שהיא הפגינה. בסיום המשחק היא נראתה במצב בריאותי רעוע, דידתה לאטה ואף ניסתה להקיא בעודה יוצאת מהאיצטדיון. "היא שיחקה טוב", אמרה פאר המאוכזבת בסיום. "ראיתם שהיא השתפרה ככל שהתקדם המשחק. יש לי בעיה בשרירי הבטן, קשה לי לנשום. רציתי להקיא במהלך המשחק, אבל לא הצלחתי. אני משערת שאכזבתי את הקהל. אני רוצה לנצח גם בשבילם וגם בשבילי, ולא הייתי צריכה להפסיד את המשחק הזה. אני מקווה שאהיה מוכנה למחר".

קביטובה, שחזרה מפיגור מערכה כדי להשיג ניצחון גדול, צהלה בסיום: "אני מאושרת שלקחתי את ההזדמנות בשתי ידיים. גם אני מופתעת מהניצחון, אחד מהניצחונות הגדולים בקריירה שלי מול שחקנית מצוינת".

עודד יעקב התייחס לפציעתה של פאר ואמר לוואלה! ספורט: "שחר עברה טיפול וקיבלה אינפוזיה בסיום המשחק, אך היא מרגישה טוב יותר. כולנו מקווים שהיא תעלה לשחק, אך החלטה תתקבל רק בבוקר. זו פציעה שבכלל לא קשורה לספורט, ואני מקווה שהיא תתגבר עליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully