וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבולגרים של הפועל ת"א ניצלו את דחיית המחזור

קרן שמש

26.4.2008 / 15:28

אלין טופוזאקוב ודימיטאר טלקיסקי ערכו אימון חלקי כדי להפחית מהעומס, יהיו כשירים לקרית שמונה. מרץ ואנרגיות רבות הושקעו באימון

שחקני הפועל תל אביב הגיעו הבוקר (שבת) לאימון ב'מתחם חודורוב', וזאת במקום המשחק המתכנן מול קריית שמונה, שנדחה לשבוע הבא עקב החלטת הנהלת ההתאחדות לכדורגל. במועדון החליטו לא לוותר על אימון ולהעניק לשחקנים יום חופשי מחר (ראשון) לאחר חגיגות המימונה. ביום שני ישובו השחקנים להכנות לקראת המשחק מול הקבוצה של רן בן שמעון ביום שבת באצטדיון בלומפילד.

במועדון האדום החליטו לנצל את דחיית המחזור, ולאפשר לשחקנים הסובלים מעומס להוריד בקצב האימונים. הבלם אלין טופוזאקוב ביקש מהצוות המקצועי מנוחה וערך אימון ריצה בלבד, ואילו הקשר דימיטאר טלקיסקי, שמחלים מפציעה, ערך גם הוא אימון חלקי. יחד עם זאת, שני הבולגרים צפויים להיות כשירים לחלוטין למשחק הליגה.

אנרגיות רבות ומרץ הורגשו באימון. המאמן אלי גוטמן ערך משחקון פנימי, כששחקני הקבוצה נותנים מלחמה שערה על כל כדור ומשקיעים מאמץ רב שהוביל לכיבוש שערים רבים. ראובן עובד סיפק את ההחמצה הגדולה של האימון כאשר בעט מספרת חזקה מכדור גובה ישירות למשקוף שערו של גליל בן שאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully