וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקיעה ניו יורקית

26.4.2008 / 12:26

המטס ירדו למאזן חצוי אחרי הפסד 6:3 לאטלנטה, היאנקיז נוצחו בקליבלנד 6:4. הפסד שלישי ברציפות לרד סוקס, 5:4 בטמפה ביי

ניו יורק מטס - אטלנטה 6:3

ג'ייר ג'רג'נס נכנס לברוך באינינג השלישי, ואחרי שיצא ממנו סילק עשרה ניו יורקים ברצף, כדי לסיים את המשחק עם שישה אינינגים, ארבעה חשמולים וניצחון. בהתקפה נתן קלי ג'ונסון משחק גדול של הומר, שתי חבטות וארבעה ריביז והמטס הגיעו למאזן של 11:11, לא בדיוק הדרך שבה תכננו לפתוח את העונה. מייק פלפרי עם ההפסד.


סן דייגו - אריזונה 5:1

רנדי ג'ונסון נכנס, סופסוף, כמגיש לגיטימי לרוטציה. אחרי הופעות חלשות מאז הקאמבק, הביג יוניט הגיש שישה אינינגים וטיגן שבעה חובטים בדרך לניצחון. מארק ריינולדס חבט להומר בן שלוש ריצות על רנדי וולף באינינג שלישי שבו רשמו הדי-באקס את כל חמש הריצות שלהם. ארבעה אינינגים לוולף בהפסד.


סן פרנסיסקו - סינסינטי 1:3

ההתקפה של הג'איינטס עדיין תקועה, אבל ההגשה עדיין עושה את העבודה. משחק אדיר של ג'ונתן סאנצ'ז, שהכיש עשרה חובטים בשמונה פלוס אינינגים של עבודה, והשאיר את מלאכת השמירה לבריאן ווילסון. גם לארון הראנג מסינסי היה משחק טוב של 7.1 ושמונה טיגונים, אבל הוא נחל את ההפסד. הומר לברנדון פיליפס על סאנצ'ז.


סט. לואיס - יוסטון 3:2

איזו אכזבה לבריידן לופר, שעם שבעה אינינגים טובים הוביל את הקרדינלס ליתרון 0:2. אבל באינינג התשיעי נכנס ג'ייסון איזרינגהאוזן, וזה בהחלט לא היה היום שלו. איזרי הרשה שתי ריצות ועוד הומראן של קרלוס לי לקינוח, חוזה ולוורדה שמר בהצלחה ו-ווסלי רייט זכה בניצחון מההפקר.


פיטסבורג - פילדלפיה 6:5

בראד לידג' ממשיך להיות כיבוי אורות עם שמירה שישית העונה, כשהפיליז כבר הובילו 0:6 ונזקקו לשירותיו של לידג' לאחר כמעט קאמבק של הפיראטים עם חמש ריצות באינינג הרביעי והחמישי. הומר לג'ייסון וורת' בפילי ולג'ייסון ביי בפיטסבורג, ניצחון לטום גורדון והפסד לזאק דיוק.


מילווקי - פלורידה 3:0

רק באינינג העשירי עלו המארלינס על הלוח, כשכדור של ווס הלמס הכניס בקושי את הנלי רמירז הביתה על בסיסים מלאים, ואחריו רשמו הדגים עוד שתי ריצות. ניצחון לקווין גרג, הפסד לאקס-מארלין גיירמו מוטה.


וושינגטון - שיקגו קאבס 3:5

הקבוצה הכי חלשה בליגה מייצרת מומנטום קטן. אחרי הניצחון על המטס, שבר וויל ניבס באינינג העשירי את השוויון עם הומר על הראש של בובי האורי, ולנשיונאלס היה זה ניצחון שני ברציפות. ג'ון ראוש זכה בניצחון, שבעה וחמישה מצויינים לריאן דמפסטר בשיקגו.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולרדו 7:8

אחרי 13 אינינגים בא לדודג'רס גואל עם כדור הקרבה של ראסל מרטין. התופס של לוס אנג'לס סיים את המשחק גם עם ארבע חבטות, כשהוא מעניק לצ'ן הו פארק את הניצחון. טיילור בוכהולץ עם ההפסד.

AL: הפסים שוב נכנעים בג'ייקובס פילד

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 4:6

בפלייאוף האחרון היה אנדי פטיט עצום בג'ייקובס פילד, עד שבאו הברחשים שהפריעו לג'ובה צ'מברליין, והאינדיאנס ניצחו את המשחק ועלו ל-0:2 בדרך לניצחון בסדרה. הפעם פטיט היה פחות טוב וגם נחל את ההפסד בעצמו, כשביתרון 1:3 לניו יורק נתן פטיט ארבע ריצות לשבט וניצחון לפול בירד. זה קרה למרות שני הומרים של ג'ייסון ג'יאמבי ואחד של הידקי מאטסוי, וגם בגלל הומרים של ג'וני פראלטה ופרנקלין גוטיירז. רפאל בטנקורט עם השמירה.


דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 4:3

ניצחון שלישי ברציפות למלאכים, מאחורי ארווין סנטנה שהגיש 6.1 אינינגים טובים. ולאדימיר גררו חבט להומר ופרנסיסקו רודריגז, שהפך השנה לסוס עבודה, רשם שמירה עשירית שלו באפריל. קרטיס גרנדרסון עם הומר לטייגרס, הפסד לנייט רוברטסון.


טמפה ביי - בוסטון 4:5

הפסד שלישי ברציפות לרד סוקס, בעוד הרייז ממשיכים לצבור נקודות חיוביות ועולים למאזן 11:12. ניית'ן היינס חבט לסינגל מנצח באינינג ה-11 על מייק טימלין המפסיד, וזיכה בניצחון את סקוט דומן. שלוש חבטות לקרל קרופורד בטמפה ביי ולמני רמירז בבוסטון.


טקסס - מינסוטה 5:6

לכל דבר טוב יש סוף וגם לכל דבר רע. דייויד מרפי חבט לסינגל באינינג העשירי, וקטע רצף של עשרה הפסדים של הריינג'רס. ג'סטין מורנו חבט להומר והכניס את כל חמש הריצות של מינסוטה הביתה. ז'ואקין בנואה רשם ניצחון, חואן רינקון עם ההפסד.


סיאטל - אוקלנד 4:3

הכוכבנית דיינה איבלנד זכתה בניצחון לאחר 5.1 אינינגים, כשיוסטון סטריט רושם את השמירה. הפסד למיגל באטיסטה, שנפצע כבר לאחר אינינג אחד ונטש.


קנזס סיטי - טורונטו 4:8

רוח רעה ממשיכה לחלוף על פני הבלו ג'ייז, שכבר עלו עם שלוש ריצות ליתרון 2:4 באינינג השמיני, אבל איי ג'יי בארנט, כמו שקורה לו לא אחת, איבד את השליטה באינינג השמיני. בארנט נכנס לאינינג אחרי שבעה ושישה, ואז התחיל לתת ריצות, כשגם סקוט דאונס שהחליפו לא יכול היה לעצור את הסחף. שש ריצות של קיי.סי. הפכו את הפיגור לניצחון של לאו נונייז.

המשחק בין בולטימור לשיקגו וייט סוקס נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully