וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר הנסברו נשאר בצפון קרוליינה

26.4.2008 / 0:05

שחקן השנה במכללות הודיע כי יחזור לשנתו הרביעית בקולג' ולא יירשם לדראפט. חבריו לקבוצה, ווין אלינגטון וטיי לאוסון, החליטו לעזוב

לכל אורך קריירת המכללות המפוארת שלו הקפיד טיילר הנסברו להצהיר כי הוא מתכוון להישאר ארבע שנים מלאות בצפון קרוליינה, אבל כך עשו גם רבים וטובים בעבר, לפני שחתכו ל-NBA ברגע שמניות הדראפט שלהם זינקו. אבל הנסברו הוכיח הערב (שישי) שהוא אכן קורץ מחומר אחר, ולמרות שהשנה החולפת, בה זכה בכל תארי שחקן השנה המחולקים במכללות, הפכה אותו למועמד לבחירת לוטרי בדראפט, הוא הכריז רשמית על כוונתו להישאר במכללה גם בשנה הבאה.

בעונה האחרונה רשם הנסברו (2.06 מ', 110 ק"ג) ממוצעים של 22.6 נקודות ו-10.2 ריבאונדים למשחק, ומיצב את עצמו כשחקן הכי קשוח במכללות, עם סגנון המשחק הבלתי מתפשר שלו שתמיד נראה גמלוני אבל מתגלה כיעיל להפליא. הוא לא נרתע ממגע פיזי גם מול שחקנים גבוהים ואתלטיים ממנו, קובר ג'אמפים מבחוץ באחוזים גבוהים, מוסר נהדר יחסית לביג מן ובעיקר נותן את הנשמה בכל שניה שהוא נמצא על הפרקט.

הנסברו הפך לסנסציה בעולם המכללות מרגע שלבש את גופיית הטאר הילס. הוא נחת בצפון קרוליינה בקיץ 2005, אחרי זכייתה של המכללה באליפות. בעקבות אותה אליפות התרוקן הסגל של רוי וויליאמס לחלוטין, כששבעת הקלעים המובילים שלו עזבו - מי לטובת ה-NBA (כמו ריימונד פלטון, רשארד מקנטס ושון מיי) ומי לאירופה. בשנתו הראשונה היה הפרשמן הנסברו סופרסטאר בודד בקבוצה בינונית, אותה סחב על גבו עד הסיבוב השני של טורניר המכללות.

בשנתו השניה כבר הצטרפו אליו שורה של פרשמנים מרשימים, בראשות הרכז המסחרר טיי לאוסון והצלף המדופלם ווין אלינגטון, ויחד הם הפכו למועמדים לגיטמיים לאליפות. החבורה המוכשרת הזו רשמה עונה מצוינת לפני שהופתעה על ידי ג'ורג'טאון בשלב האליט אייט של טורניר המכללות. בתחילת העונה הנוכחית צפון קרוליינה כבר הוכתרה ללא עוררין לקבוצה הטובה במכללות, והצדיקה את הציפיות ממנה בהנהגת הנסברו כשעשתה את כל הדרך לפיינל פור, לפני שנעצרה על ידי האלופה שבדרך, קנזס, בחצי הגמר.

בתחילת דרכו החזיק הנסברו במוניטין של שחקן שלא מתאים ל-NBA, וההערכות לגביו דיברו על בחירה בסוף הסיבוב הראשון לכל היותר. גם אחרי שקטף את תואר שחקן השנה הוא עדיין לא נספר כמועמד לאחד מהבחירות הראשונות, אך לבטח היה נבחר באחד המקומות בעשירייה השניה. אבל הנסברו העדיף כאמור לדבוק בהצהרותיו הקודמות ולא לעזוב את המכללה בלי תואר אקדמי, ועל הדרך לנסות להביא גם תואר אליפות נוסף לצ'אפל היל.

הבעיה שלו תהיה העובדה שלאוסון ואלינגטון דווקא החליטו לנצל את העונה הטובה שלהם, שהפכה גם אותם למועמדים לבחירה בסיבוב הראשון, ולהודיע על יציאה לדראפט. כרגע שניהם טרם שכרו סוכנים, מה שיאפשר להם להתחרט בשבועיים הקרובים ולחזור למכללה, אבל ההערכה היא שהצמד המוכשר הזה ישאיר את הנסברו שוב לבדו בעונה הבאה, אבל תסמכו על "פסיכו טי" שהוא לא ייתן לצפון קרוליינה לשקוע לבינוניות בשנתו האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully