וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע: מי הבוס?

25.4.2008 / 15:42

איך עשה בריאן קשמן בית ספר להאנק סטיינברנר, מה החוליה החלשה של בוסטון, איזו קללה יש ביוסטון ומה נסגר עם אוליבר פרז?

1. סיפור השבוע שוב מגיע מהברונקס, הפעם סביב התפרצותו של האנק סטיינברנר על כך שג'ובה צ'מברליין לא פותח ביאנקיז. סטיינברנר ג'וניור מנסה להיכנס במהרה לנעלי האב בקפריזיות ששולטת בו, אבל קיבל צינון מהיר מבריאן קשמן, מנכ"ל היאנקיז. "צריך ללכת עם ג'ובה צעד-צעד", אמר בשלווה ה-GM. התגובה המסוייגת והמבויישת של סטיינברנר הגיעה זמן קצר אחר כך: "אני חושב שהוא צריך לפתוח, אבל אין לאן למהר", אמר הבעלים בפייסנות.

קשמן, שכבר עבר את השגעונות של סטיינברנר האב, לא ממש מתרגש מהבן, שלפחות לפי החורף האחרון הוכיח שהרבה הבנה אין בראשו. זה היה תרגיל מנהיגות מבריק שהסתיים בניצחון של ה-GM המנוסה. עכשיו, אם רק ייתן האנק לקשמן לעבוד בשקט, אולי יצליחו היאנקיז לצאת לדרך הנכונה שבסיומה יוחזר להם התואר שאבד לפני שמונה שנים.

2. גם זו דרך לתרום. החולצה של דייויד אורטיז שנקברה ביאנקיז סטדיום החדש על ידי אחד העובדים, נמכרה ב-175,100 דולר, סכום שהועבר לצדקה. רוצים גם אתם לתרום? לכו תחביאו חולצה של משה סיני מתחת לאיצטדיון טדי ותספרו על זה לאוהדי בית"ר ירושלים. ואולי, בעצם, זה לא כדאי.

3. בראד לידג' שעבר בחורף מיוסטון עושה דברים מדהימים בפילדלפיה - חמש שמירות, ERA של 0.00. חוזה ולוורדה שהחליף אותו והיה אמין מאוד באריזונה בשנה שעברה, עובר פתיחת עונה מזעזעת (שלוש שבירות שמירה, ERA של 8.18. יכול להיות שמסתובבת איזו קללת קלוזרים ביוסטון?

4. בוסטון הפסידה את המשחק של יום חמישי לאיינג'לס בגלל שני הריליוורים, חאבייר לופז ומני דלקארמן. אלה בדיוק שני השחקנים שהיו החוליה החלשה שלה בפלייאוף שעבר. אם טרי פרנקונה רוצה זכיה שלישית בוורלד סירייס, הוא חייב למצוא מישהו אמין למחליפי האמצע שלו, כי לופז ודלקארמן זה לא זה.

5. מישהו ראה את בארי בונדס?

אוליבר, דרוש טוויסט

6. האקס פקטור של ניו יורק מטס בפלייאוף של 2006 ובכניסה לשתי העונות שבאו אחר כך היה אוליבר פרז. פרז, פעם אס בפוטנציה בפיטסבורג, הוא מקרה ראש קלאסי. כישרון יש, רק שלא תמיד הוא לוקח אותו למקומות הנכונים. לפרז יש בינתיים שני ניצחונות והפסד אחד עם ERA של 3.62, אבל שימו לב - בכל חמש הפתיחות שלו הוא רשם רק הופעת איכות אחת, במשחק הראשון מול פלורידה, ובליל חמישי קיבל בראש מוושינגטון. זה ממש לא זה.

7. פרנסיסקו ליריאנו עומד על צומת הדרכים החשוב של חייו. המגיש הצעיר והמבטיח של מינסוטה לא מצליח להתרומם לאחר הפציעה הקשה שעבר, והגיע לשיא שלילי בהופעה מבזה באוקלנד. הטווינס יהיו סבלניים עם ליריאנו, עד שמתישהו בשנה הבאה תיגמר להם הסבלנות. ליריאנו חייב לממש ולא חצי מהפוטנציאל שלו העונה, לפני שימצא את עצמו בבולפן הזניח של סינסינטי או פיטסבורג.

8. ג'ייסון האמל, ג'יימס שילדס, אנדי זוננשטיין ובקרוב גם סקוט קאזמיר. האם טמפה ביי באמת מסוגלת להשמיע קולות עם הרוטציה שלה, או שזו סתם פיקציה של פתיחת עונה? ואם כבר מדברים על מגישים של טמפה ביי ועל קלוזרים שעושים קאמבק, אך ראוי לציין את טרוי פרסיבל, שכבר שלוש שנים נחשב לסוס מת ועושה עבודה יפה מאוד כקלוזר של הרייז.

9. שיקגו קאבס חגגה ניצחון 10 אלפים בהיסטוריה של המועדון. יפה מאוד, עכשיו הגיע הזמן לנצח כשזה גם נחשב.

10. צ'ייז אטלי מפילדפיה - עשרה הומראנס, 38.5 אחוזי חבטה. חמישה משחקים רצופים עם הומרים. פחד אלוהים, פרנקנשטיין גדל בעיר האחווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully