וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר אחי נצרת מרביץ מוטיבציה

יצחק סולומון

25.4.2008 / 12:00

כאיד אבו עייאש שמע מחברת וייצמן יער שמסתובבות שמועות על "פתיחת רגליים" מול בני לוד וביקש מהשחקנים לעשות הכל כדי לנצח

יושב ראש מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, כאיד אבו עייאש, ששהה השבוע בפראג לרגל חופשה פרטית, הופתע לקבל טלפון מאנשי חברת החקירות וייצמן יער, העובדת בשרות ההתאחדות לכדורגל. אלו סיפרו לו על שמועות סביב משחק בליגה הקרוב של קבוצתו, מחר (שבת) מול בני לוד, הזקוקה לנקודות כדי להתמודד על כרטיס העלייה לליגת העל. המשחק בין נצרת ללוד נחשב לדרבי המגזר הערבי בליגה הלאומית.

אבו עייאש, שחזר אתמול (חמישי) לארץ, כינס היום את שחקניו, הסביר להם על השמועות המתרוצצות בנוגע למשחק מול לוד וביקש מהם: "אני מצפה שתעלו לשחק כמו גברים, כמו משפחה אחת, ונחזור עם שלוש נקודות הביתה, שיבטיחו סופית את ההישארות שלנו בליגה. יש שמועות שרצות, אבל אנחנו לא חלק מהן. אני רוצה שתילחמו ותשתיקו את אלה שמדברים עלינו".

שחקנים בנצרת סיפרו כי גם לפני המשחק מול הפועל חיפה, לפני שבועיים, קיים אבו עייאש שיחה דומה עם שחקניו. "הוא דואג לשם של מכבי אחי נצרת וזה לגיטימי מבחינתו", אומר שחקן בקבוצה.

מאמן נצרת, שמעון הדרי הוסיף היום: "אני מכיר את השחקנים שלי, הם חבורה של גברים, ומי שמנסה לקשור אותם לאירועים שלא קשורים לכדורגל פשוט חוטא. אין לי ספק באמינות של השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully