וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי "אלקטרה" תל אביב

25.4.2008 / 13:03

הצהובים נפרדים מ"שטראוס-עלית", והחל מיולי 2008 יהנו מתמיכת הספונסר החדש למשך 5 השנים הקרובות. אחרי 40 שנים, תתחילו להתרגל

אין בכך שום חדש, שהרי הדברים פורסמו בתקופה האחרונה, אבל זה עדיין מעט מוזר וחורק על הלשון. אחרי שיתוף פעולה עסקי לאורך כארבעה עשורים, מכבי תל אביב וחברת "שטראוס-עלית" נפרדות. החל ב-1 ביולי 2008 תיכנס "אלקטרה" לנעלי החברה המאמצת של הקבוצה, "וזאת בתנאים שאינם פחותים מאלה שהוענקו למכבי על ידי 'עלית'", לשון ההודעה הרשמית ששחררה מכבי. ההסכם המדובר הוא לחמש השנים הקרובות.

"אנו מצדיעים לקבוצת שטראוס ולמותג 'עלית' ומוקירים את העומדים בראשה על דרך משותפת ונהדרת בה צעדנו שלובי זרוע קרוב ל-40 שנה", נכתב בהודעה שפרסם המועדון לפני זמן קצר, "יחד כבשנו פסגות ספורטיביות, ניהוליות ושיווקיות".

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל קבוצת "שטראוס", אמר כי "אנו מסירים את הכובע בפני קבוצת הכדורסל מכבי 'עלית' תל אביב ובפני הנהלת הקבוצה על ההישגים הגדולים ויוצאי הדופן לאורך השנים ועל האופן שבו מנוהלת הקבוצה בשנים הללו. החלטנו כי לאחר 40 שנים של שיתוף פעולה, הגיעה העת לסיים את החסות מתוך רצון לאפשר למותג 'עלית' להתחדש ולפתח ערוצי פנייה חדשים ונוספים למול הצרכנים, תוך מחויבות לבצע העברת מקל מסודרת לנותן חסות חדש שיסייע בידי מכבי תל אביב לשמר את ההישגים הגדולים שצברה במסע המשותף עם 'עלית' במהלך השנים. אני משוכנע שגם בעתיד נראה שיתופי פעולה בין מכבי לבין קבוצת 'שטראוס' ומותג 'עלית', ומאחל לקבוצה המשך בהצלחות הגדולות בכלל ובפיינל פור הקרוב במדריד בפרט".

"אנו גאים שמכבי תל אביב בחרה בנו כספונסר הראשי", הוסיף מנכ"ל "אלקטרה מוצרי צריכה ישראל", יקי ודמני. "מדובר בשני גופים המובילים בתחומם ואין לנו ספק שזהו חיבור אופטימלי והרכב מנצח. אנו מאמינים ובטוחים שזו תחילתו של פרק מפואר שיימשך שנים רבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully