וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכים על כל הקופה

25.4.2008 / 0:00

תיקו בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, ניצחון של בולטון בחוץ על טוטנהאם ושל ברצלונה על לה קורוניה יקנה לכם יחס מדהים של פי 19. לא שווה ללכת על זה?

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 8 (100 ש"ח יניבו 800 ש"ח)

משחק מספר 1: הפועל באר שבע - הפועל רמת גן. לרמת גן יש נטייה לבעוט בדלי כל פעם שהיא יכולה, ולמרות שלבאר שבע אין ממש על מה להילחם פרט לכבוד, היא תשיג ניצחון ביתי שירחיק את הרמת גנים מהמירוץ. ההימור: 1 (2.0)

משחק מספר 3: הפועל עכו - הפועל פתח תקווה. החניכים של אלי מחפוד חייבים ניצחון חוץ בעכו כדי לשמור על המקום השני, רגע לפני שמסתיימת העונה. למרות הניצחון של עכו במחזור האחרון על נצרת עילית, היא תשוב להפסיד. ההימור: 2 (2.0)

משחק מספר 8: איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד. דורטמונד, שפספסה בסוף השבוע שעבר הזדמנות לזכות בגביע הגרמני, לא ממש מוצאת את עצמה בליגה ויהיה לה קשה גם מול פרנקפורט שתזכה בניצחון ביתי. ההימור: 1 (2.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 19.278 (100 ש"ח יניבו 1,928 ש"ח)

משחק מספר 29: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד. החניכים של אברהם גרנט רוצים להיצמד למוליכה, אך מצפה להם משוכה קשה מאוד ולא בכל יום אפשר לזכות בניסים כמו שהיו באמצע השבוע באנפילד מול ליברפול. לדעתינו המשחק יסתיים בתיקו וישמור על הסטטוס קוו בצמרת. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 48: טוטנהאם - בולטון. לבולטון יש הרבה יותר על מה להילחם מאשר טוטנהאם, שכבר סיימה מבחינתה את העונה. בולטון אחרי שני ניצחונות חשובים (0:1 על מידלסבורו ו-ווסטהאם) ונראה שהיא תשיג אחד נוסף דווקא בחוץ מול התרנגולים. ההימור: 2 (3.4)

משחק מספר 71: דפורטיבו לה קורוניה - ברצלונה. הקטלונים עייפים מאוד מהעונה המתישה ורק רוצים כבר לסיים את הליגה. עד כמה ברצינות הם יגיעו למפגש מול דפורטיבו? לא ממש ברור, אך בכל מקרה ברצלונה תסיים עם ניצחון דחוק, אחרי רצף של אי ניצחונות. ההימור: 2 (2.1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully