וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן סיכם בבית"ר ל-4 שנים

אסף שקד

25.4.2008 / 13:58

הקשר, שגדל במועדון הירושלמי, ישתכר כ-200 אלף דולרים לעונה החל מהשנה הבאה, ויחזיק בסעיף יציאה לחו"ל בגובה של מיליון יורו

שחקנה של בית"ר ירושלים, הקשר אבירם ברוכיאן, סגר במהלך הימים האחרונים על חוזה לארבע עונות נוספות, בהם ישודרג שכרו באופן משמעותי. ברוכיאן, שעלה לקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים כבר בגיל 17, סומן כבר אז כשחקן העתיד של המועדון, ולאט לאט הפך גם לאחד השחקנים המובילים בליגה. עם הגעתו של לואיס פרננדס לקבוצה לפני כשנתיים וחצי, שידרג ברוכיאן את מעמדו בקבוצה ואף זכה לזימון לנבחרת ישראל.

העונה האחרונה עבור ברוכיאן הייתה ללא ספק עונת השיא בה הציג יכולת גבוהה מאוד, והפך לשחקן הרכב ולאחד השחקנים החשובים ביותר במערך של יצחק שום. בקבוצה מהבירה, שכבר איבדה כוכב אחר (ברק יצחקי), שמו לב ליכולת של השחקן והחליטו להחתימו לחוזה ארוך טווח עם סעיף יציאה חדש לחו"ל, דבר שלמעשה יקשור את השחקן למועדון למשך תקופה ארוכה.

"אבירם ברוכיאן יהפוך בשנים הקרובות לשחקן מפתח בקבוצה", מספר אחד מהגורמים הבכירים בבית"ר. "עצם העובדה שהוא הוחתם לארבע עונות נוספות מצביעה על זה. יש לנו היום שלד ישראלי הכי טוב בליגה, ואבירם כאחד השחקנים בשלד הזה, הוא אחד משחקני המפתח שחשוב לנו מאוד להשאיר בבית"ר".

בעונה האחרונה הרוויח ברוכיאן כ-130 אלף דולר, ועל מנת להשאירו בקבוצה הציעו לו במועדון העלאה של 50% בחוזה. לפיכך, השחקן צפוי להשתכר למעלה מ-200 אלף דולר לעונה במשך העונות הבאות. סעיף היציאה לחו"ל עודכן גם הוא ובדומה לסעיפים של ברק יצחקי וגל אלברמן, הוא עומד על כמיליון יורו. על פי דרישתה של בית"ר ירושלים, השחקן לא יוכל לממש את סעיף השחרור בפגרת החורף של עונת 2008-2009, אלא רק בסיום העונה הבאה.

חברי הנהלת בית"ר ירושלים קיבלו מהבוקר מאות טלפונים מאוהדי הקבוצה, שראו באמצעי התקשורת את המודעה שפרסמה הקבוצה בעניין החלטת בית הדין של ההתאחדות. יו"ר הקבוצה אלי ארזי, המנכ"ל איציק קורנפיין והדובר עודד זרגרי קיבלו מהבוקר שיחות למכשירים האישיים שלהם מאוהדים שרוצים לעשות מעשה בקשר להחלטה.

היו"ר ארזי הרגיע את האוהדים: "חכו יחד איתנו להחלטה בעניין הערעור ורק אחר כך נחשוב יחד מה עושים. זכותכם המלאה למחות אבל אני מבקש שכל פעולת מחאה תעשה במסגרת החוק". אחד האוהדים שפנה לארזי אמר הבוקר: "הבהרנו לאלי שאסור לו לקבל את הדין ולעבור על כך לסדר היום. אנחנו צריכים לקבל עונש אבל בטח שלא כזה. הוא ביקש שנמתין עד לערעור ובכל מקרה, אם צריך נפעל במסגרת החוק".

עדכון ראשון: 25.10 00:10
עדכון אחרון:25.10 13:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully