וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתנחם אולי בליגה?

יניב בינו

25.4.2008 / 0:00

ליברפול עדיין מאוכזבת מהשער בתוספת הזמן שספגה מצ'לסי באמצע השבוע, אך תעשה מאמץ לזכות בניצחון מול ברמינגהאם החלשה. יניב בינו מהמר על מספר השערים במשחק

משחק מספר 44: סה"כ שערים: בירמינגהאם/ליברפול 2.75, 2.75, 2.25

הקבוצה של אלכס מקליש מארחת את האדומים בסנט אנדרוז. הקבוצה הכחולה נמצאת במצב די רע בטבלה. היא ירדה מתחת לקו האדום במחזור הקודם, לאחר שספגה תבוסה לא נעימה מיריבתה העירונית המושבעת, אסטון וילה, 5:1. בתוספת ניצחונה של בולטון, 0:2 בחוץ על מידלסברו, הרי שהיא בסכנת ירידה מוחשית.

בחוריו של מקליש חייבים לנצח את ליברפול, שמגיעה לאחר התיקו, הלא טוב מבחינתה, במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות באנפילד, 1:1 נגד צ'לסי, עם שער השוויון של יון ארנה ריסה, המגן הנורבגי שכבש לשער קבוצתו הוא. בירמינגהאם תהנה מן העובדה שליברפול מתמקדת באלופות, ורפא בניטז יעלה הרכב משני כדי לשמור את שחקניו טריים למשחק הגורלי שיש להם ביום רביעי, בסטמפורד ברידג' נגד צ'לסי בגומלין חצי גמר האלופות.

במשחקיה של בירמינגהאם הובקעו העונה לא פחות מ-97 שערים (57:40, ממוצע של 2.77 למשחק), והיא בין הקבוצות שבמשחקיהן נכבשים מספר השערים הגבוה ביותר בפרמיירליג. ליברפול, לעומת זאת, עם קצת פחות כיבושים בסך הכול. במשחקיהם של האדומים נפלו 88 (26:62, 2.51) ממוצע של שערים בסך הכול.

המשוקלל הכללי של שתי הקבוצות עומד על 2.64, שזה אומר הימור X שמניב יחס לא רע בכלל של 2.75. גם הימור 1, מניב את אותו יחס. לעומת זאת, הימור 2, גורר פי 2.25 מכספכם. ואכן, כנראה שארבעה שערים ומעלה לא יפלו במפגש זה. הימור 1, או הימור X נראים כהרבה יותר סבירים. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully