וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל יכול לקרות

יניב בינו

25.4.2008 / 0:00

אחרי משחקי חצי הגמר באמצע השבוע בליגת האלופות, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפגשות לדבר האמיתי בליגה. יניב בינו נותן סקירה היסטורית לקראת המפגש המרתק

משחק מספר 29: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 2.30, 2.70, 2.70

משחק העונה של הפרמיירליג נערך במחזור ה-36, שניים לפני סיום העונה. הקבוצה של אברהם גרנט מארחת את השדים האדומים בסטמפורד ברידג' בידיעה ברורה שכל תוצאה מלבד ניצחון, תכריע את גורל האליפות של העונה המרתקת הזו. יונייטד מוליכה בשלוש נקודות על פני המיליונרים וגם אוחזת ביחס שערים הרבה יותר טוב, כך שלמעשה יתרונה שקול לארבע נקודות.

אם צ'לסי תנצח ותשווה את מניין הנקודות לזה של השדים, הרי ששני המחזורים האחרונים שיוותרו לאחר המשחק הזה ייקבעו מי תהיה האלופה לעונת 2007/8. היונייטד בפעם שנייה ברציפות או שמא צ'לסי של אברהם גרנט, לאחר שנה של הפסקה.

הכחולים מגיעים במצב רוח מצוין, לאחר התיקו הדרמטי באנפילד מול ליברפול במשחק הראשון של חצי גמר ליגת האלופות, עם שער השוויון העצמי של יון ארנה ריסה בדקה ה-95. אלה ימים של הכרעות ומי שתצליח לעמוד על הרגליים אחרי לוח המשחקים המתיש היא זו שתניף את הצלחת. היונייטד שבה מהקאמפ נואו עם תיקו 0:0 בעייתי מול ברצלונה. היה לה יום פחות של מנוחה והיא גם תצטרך לנדוד ללונדון.

המשחק הראשון של גרנט בקבוצה, רק שלושה ימים לאחר שירש את ז'וזה מוריניו היה באולד טראפורד נגד היונייטד. אז זה נגמר בהפסד 2:0. במשחק לפני כן, עוד כשמוריניו עמד על הקווים גם ניצחה יונייטד. זה היה בסופר קאפ. מנצ'סטר הגיעה כאלופה, צ'לסי כמחזיקת הגביע של 2006/7, לאחר שניצחה את היונייטד בגמר הגביע עם שער דרמטי בדקה ה-116 של דידייה דרוגבה. הפעם האחרונה שמנצ'סטר ניצחה בסטמפורד ברידג' הייתה ב-20 אפריל 2002, כמעט לפני שש שנים.

חניכיו של סר אלכס פרגוסון יכולים גם להוציא תיקו, שישרת מצוין את מטרתם לזכות באליפות. מה גם שלאחר מכן, בשני המחזורים האחרונים, מחכים להם, לפחות על הנייר, שני משחקים קלים יותר. מול ווסטהאם בבית ונגד וויגאן אתלטיק בחוץ. לצ'לסי, לעומת זאת, יש את ניוקאסל בסנט ג'יימסס פארק ואת בולטון בבית.

במשחק שכזה, כפי שלמדנו, הכול יכול לקרות. בטח שהמשחק הוא במגרשה של צ'לסי. כל ההימורים פתוחים ולכן היחס הגבוה מגיע בעקבותם. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully