וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל סיימו דרכם בהייר, יש נציגים בשיוטי המדליות

24.4.2008 / 20:55

צמד השייטים הבכירים סיימו את התחרות בצרפת במקום ה-26 בלבד. לוין ואמיר מדורגים במקום החמישי, קורניצקי ובוסקילה בשישי

תחרות שבוע הייר בצרפת תסתיים מחר (שישי) עם שיוטי המדליות, אלא שצמד השייטים הישראלים הבכירים, גידי קליגר ואודי גל, סיים אותה יום אחד מוקדם מהצפוי. הצמד שייצג את ישראל באולימפיאדת בייג'ינג סיים במקום ה-26 בלבד (בתום שמונה שיוטים), ולא עלה לשיוט המדליות, בו משתתפים רק עשרת הצמדים הראשונים. מי שעלו לשיוט הזה בתחרות לגברים הם סגני אלופי הארץ, אייל לוין וים אמיר, שמדורגים במקום החמישי הכללי עם 50 נקודות שליליות. ללוין ואמיר שש נקודות יותר מלצמד הצרפתי שמדורג שלישי, ומאחר ובשיוט המדליות הניקוד כפול - יש להם סיכוי סביר למדליה יוקרתית.

בתחרות ה-470 לנשים, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה סיימו את שיוטי היום במקומות 5 ו-15 ומשרו על מקומם השישי. לצמד השייטות יש 69 נקודות שליליות, בדומה לצמדים במקומות 4 ו-5, אבל 20 נקודות יותר מלצמד המדורג שלישי, מה שאומר שאין לישראליות סיכוי למדליה בתחרות הזאת.

במפרשיות מדגם לייזר רדיאל לנשים, נופר אדלמן סיימה את התחרות במקום ה-30, אחרי נפסלה בשיוט הלפני אחרון ודורגה 16 באחרון. בלשני רוח מדגם ניל פרייד לגברים, נמרוד משיח עלה לשיוט המדליות מהמקום התשיעי, אחרי שסיים את שני השיוטים האחרונים במקומות 8 ו-20. משיח צבר 40 נקודות שליליות, וגם הוא איבד סיכוי למדליה בהייר.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully