וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: פאר תעלה לשחק ראשונה בשבת מול צ'כיה

23.4.2008 / 16:22

הישראלית רצתה לפתוח מול צ'כיה, אך תעשה זאת נגד קביטובה: "מקווה שהמזל יהיה איתנו". אובזילר תעלה לאחר מכן מול ספארובה

אחרי הביקור המתוקשר של נבחרת של רוסיה לפני שלושה חודשים, שהסתיים בהפסד ביתי בהופעת הבכורה של נבחרת ישראל בבית העליון של גביע הפדרציה, תנסה הנבחרת לשמור על מקומה בצמרת הטניס העולמי כשתארח ברמת השרון בסוף השבוע הקרוב את נבחרת צ'כיה במפגש ההישרדות בבית העליון.

המשחק שיפתח את ההתמודדות ייערך מחר (שבת, 14:00, שידור ישיר בערוץ הספורט), ובו ייפגשו שחר פאר ופטרה קביטובה (100 בעולם, שהועדפה על פני איבטה בנסובה על ידי הקפטן הצ'כי. מיד לאחר המשחק תשחק אובזילר מול הכוכבת הצ'כית לוסי ספארובה (40 בעולם).

ביום ראשון יימשך המפגש כששתי הטניסאיות הבכירות של המדינות - פאר וספארובה - יתעמתו ראשונות, ואחריהן יעלו אובזילר וקביטובה למשחק היחידות האחרון. את יום המשחקים ינעל משחק הזוגות בין שתי הנבחרות, שעשוי לקבוע את גורל העולה לבית העליון, אותו בית שמכיל את שמונה הנבחרות הטובות בעולם. למשחק עצמו רשמו הקפטנים את פאר ויוליה גלושקו בצד הישראלי ואת בנסובה וקווטה פצ'קה בצד הצ'כי. כמובן שהקפטנים יכולים לבצע שינויים סמוך לתחילת המשחק.

יעקב: "קצת הפתעה שהצ'כיות עולות עם קביטובה"

"העדפתי לעלות ראשונה אבל הייתה לי הרגשה שאני אעלה שנייה. אני בכל מקרה מקווה שהמזל יהיה איתנו", אמרה פאר בסיום ההגרלה. "בדרך כלל, כשאני עולה ראשונה זה נגמר עם ניצחון".

על מזג האוויר, שעשוי להיות יתרון לנבחרת הישראלית, אמרה פאר: "אני לא יודעת כמה חם יהיה בשבת, אבל אני מבחינתי משחקת טוב ואפילו יותר טוב כשחם. אני בטוחה שהן גם יודעות לשחק בחום. הן שיחקו באוסטרליה בימים החמים ביותר". על הכושר שאיתו היא מגיעה להתמודדות, אמרה פאר: "אני מרגישה די טוב לקראת המשחקים, אני משחקת הרבה יותר טוב לעומת הפעם האחרונה ששיחקתי בארץ".

ציפי אובזילר, שהרבה מוטל על גבה, הוסיפה: "זה נוח לשתינו ששחר מתחילה, אבל העבודה עדיין צריכה להיעשות על המגרש. העובדה שאנחנו נמצאות במעמד הזה בזכות הניצחונות שאני הבאתי לא גורם ללחץ אצלי. זה מעמד בפני עצמו. נכון שאני פוגשת שחקנית יותר מנוסה, אבל 15 שנים שאני משחקת בשביל הדגל והמדינה נותן לי לא מעט ניסיון. אני אביא את זה למגרש. לי מאוד עזר הקהל במפגש האחרון, ואני מקווה שגם הפעם זה יעזור".

עודד יעקב, קפטן הנבחרת, סיכם את ההגרלה: "זה אולי קצת הפתעה שהקפטן ויתר על בנסובה. אנחנו בכל מקרה צריכים להיערך לדבר הקשה ביותר, וכל מה שנקבל לטובתינו זה יהיה בונוס. ביום נתון כל דבר יכול להתפתח וכל משחק יכול להיות צמוד. הנבחרות הן די שקולות ובסופו של דבר הביתיות זה משהו שאנחנו נוכל להיעזר בו. כוח הרצון וההתמדה של הקבוצה שתרצה יותר זה מה שיכריע את ההתמודדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully