וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה המחזור הקרוב בליגת העל

קרן שמש

24.4.2008 / 12:56

חברי ההתאחדות התכנסו וכצפוי קיבלו את דרישת קבוצות התחתית, שמצידן הודיעו שלא יערערו על החלטת בית הדין בנושא הרצליה

ההתאחדות לכדורגל כינסה היום (חמישי) ישיבה דחופה ובסיומה הודיעה כצפוי כי מחזור המשחקים הקרוב בליגת העל ידחה. כמו כן הוקדם הדיון בערעור בית"ר ירושלים על הפסדה הטכני למכבי הרצליה ליום שני. משמעות הדבר היא שהמחזור ה-29, שהיה מיועד לסוף השבוע הקרוב, ישוחק רק בשבוע הבא. כל מחזור ידחה בשבוע והליגה תסתיים ב-31 במאי במקום ב-24.

כזכור, ביום שלישי הודיע בית הדין העליון של ההתאחדות שהוא דוחה את הדיון בערעורה של בית"ר ירושלים על ההפסד הטכני שלה למכבי הרצליה, לשבוע הבא. ראשי קבוצות התחתית הנאבקות עם הרצליה נגד הירידה זעמו ודרשו את דחיית המחזור. והיום אכן הסכימו חברי ההתאחדות להיעתר לבקשתם.

יחד עם זאת, ראשי הקבוצות הבטיחו לראשי ההתאחדות שהם לא יערערו על החלטת בית הדין בשבוע הבא, גם אם הניצחון הטכני של הרצליה ישאר בעינו. אגב, מי שהודיעה שהיא מתנגדת לדחיית המחזור עוד לפני הדיון היא מכבי נתניה.

ההתאחדות מסרה תגובה רשמית ובה נכתב: "בסיטואציה שנוצרה מעוניינת ההתאחדות כי כל הקבוצות בליגה יידעו את תוצאות הדיון הקבוע ליום שני הקרוב בבית הדין העליון וזאת כדי להכין את קבוצותיהן באופן הנדרש לקראת המשך ההתמודדיות בליגת העל. דחיית המחזור לאחר הדיון בבית הדין העליון תסייע בשמירת השיווין הספורטיבי הנדרש עד לסיום הליגה ועומדת ברוח הספורט של המשחקים".

לוזון: "אף אחד לא קיפל את ההתאחדות"

יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, אמר אחרי ההחלטה: "הנהלת ההתאחדות התכנסה וקיבלתם את ההחלטה כפי שהיא. הדבר היחיד שאני רוצה להדגיש זה שאף אחד, לא הקבוצות ולא אף אחד אחר, לא קיפל לא ההתאחדות לכדורגל ולא את יושב הראש. העניין מאוד פשוט - בדקנו את עצמנו, נתנו לעצמנו איזשהו מרווח נשימה כדי להיות בטוחים שכולם ישחקו בצורה הטובה ביותר".

על הבטחת הקבוצות לא לערער על החלטת בית הדין ביום שני, היושב ראש: "כולם מקבלים את ההתחייבות לא לעשות שום דבר שיפגע בטוהר הספורט חס וחלילה ואם דחיית המחזור נותנת תחושה יותר טובה לא אמנע את זה. אין שום אסון שהליגה תסתיים ב-31 במאי, אני לא רואה בזה שום בעיה, לא כלכלית ולא אחרת. לכן נענינו לרחשי לב הקבוצות, ובזה אנו רואים את הפרשייה כמחוסלת.

"הכי חשוב זה להבהיר שמעולם אף אחד לא קיפל ולא יקפל את ההתאחדות ולא את העומד בראשה. לגבי מועצת ההימורים, לפי החוק והתקנון הזכות היחידה של מישהו ששלח טופס זה לבוא לקבל את כספו חזרה או להחליף את הטופס באחר, לכן אין שום בעיה או נזק כספי, הכל יהיה בסדר ויבוא על מקומו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully