וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס הכניס לחוזהו סעיף שחרור

אריק רחמיאן

24.4.2008 / 11:28

המנג'ר המיועד של נתניה יוכל לעזוב אם יקבל הצעה מקבוצת צמרת אירופאית. גורם במועדון: "זה מראה כמה חשובה לו העבודה כאן"

המנג'ר לותר מתיאוס עדיין לא חתם על חוזהו במכבי נתניה, אולם כעת מתברר שהמג'ר הגרמני התעקש וזכה להכניס בסופו של דבר סעיף מפתיע בחוזהו, על פיו יוכל בכל עת במהלך שתי העונות להודיע על עזיבתו לטובת קבוצה באירופה המדורגת במקומות 1-3 בליגה שלה. דרישתו של מתיאוס במהלך המו"מ הייתה עיקשת ובתחילה דניאל יאמר סירב להכניס את הסעיף הנ"ל לחוזה.

בסופו של דבר, כשהבעלים הבין שהעסקה עשויה ליפול, הוסכם בין הצדדים על כך שבמידה ואכן תגיע הצעה מקבוצת צמרת באירופה במקומות 1-3 בליגה שלה, ישתחרר מתיאוס מחוזהו אולם סכום הפיצוי שיידרש לשלם לנתניה יעמוד על חצי מיליון יורו.

"דניאל הסכים בסופו של דבר וזאת משום שצריך להבין שלא פשוט להביא שחקן עבר בסדר גודל כזה. לכן הוא גם התעקש על סכום פיצוי אדיר שכזה", אמר היום גורם במכבי נתניה. מהמועדון נמסר בתגובה: "אנחנו לא מפרסמים נתונים המופיעים בחוזים של גורמים המועסקים במועדון".

על פי גורמים המכירים היטב את התנהלותו של המנג'ר המיועד, הכנסת אותו סעיף אינו מפתיע והם אינם מביעים פליאה לנוכח התעקשותו ואמרו היום: "מתיאוס מקפיד להכניס בחוזהו סעיפים רבים ותמיד מבטח את עצמו. הוא שעשה בקבוצות אחרות בהן אימן כולל בנבחרת הונגריה".

יחד עם חוסר הפליאה, אותם גורמים גם תקפו היום את המאמן ואמרו: "לא ייתכן שאיש כדורגל בסדר גודל כזה, שמחליט להגיע לאמן בישראל ולמעשה מציל את הקריירה הדועכת והכושלת שלו כמאמן, חושב על סעיף מילוט כזה. זה רק מראה בסופו של דבר עד כמה הוא מחשיב את מכבי נתניה ואת העבודה החדשה שלו".

אין ספק שגם הבעלים דניאל יאמר, שלא חש בנוח והתעקש בתחילה שלא להכניס את הסעיף, יזכה לביקורת על שהסכים לחוזה, אבל עם זאת גורמים במועדון מבהירים שעל סעיף אחד יאמר התעקש וזה שלא לאפשר למתיאוס להביא צוות מקצועי מגרמניה והוא ייאלץ לעבוד עם מאמן ישראלי. שלושה מועמדים הקשורים למועדון הוזכרו כמי שעשויים לעבוד לצידו של מתיאוס, דוד פיזנטי, שלום תקוה ובני לם. בקבוצה מבהירים שעדיין אין החלטה של יאמר את מי מהמועמדים למנות, אבל כרגע נראה שזה יהיה אחד מהשלושה, "אלא אם כן יהיה מועמד נוסף שיעלה בימים הקרובים", הוסיף אותו גורם.

הנימוק להכניס לרשימת המועמדים את דוד פיזנטי חסר הניסיון, היא בעובדה שהוא שחקן עבר של המועדון, שיחק בגרמניה ודובר את השפה הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully