וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגר תיק החקירה נגד מאיר כהן

יצחק סולומון

24.4.2008 / 7:04

קפטן סכנין, שנעצר לפני כשנה וחצי בפרשת חוקי המשחק, קיבל הודעה כי לא נמצאו כנגדו כל ראיות. כהן: "לא היה לי ספק שכך יסתיים הסיפור"

לפני כשנה וחצי התפוצצה בקול תרועה רמה פרשת חוקי המשחק. אנשי כדורגל רבים נעצרו בחשד כי היו מעורבים בהטיות משחקים. בין העצורים היה גם קפטן בני סכנין, מאיר כהן. השבוע, בשקט ורחוק מהכותרות, קיבל השוער הבית שאני מכתב ממשטרת ישראל, המודיע לו כי תיק החקירה נגדו נסגר וכי לא נמצאו נגדו כל ראיות. יצוין כי עד עצם היום הזה לא הוגש אף כתב אישום נגד העצורים באותה הפרשה.

"לא היה לי צל של ספק שכך תסתיים הפרשה", אומר כהן, "מי שמכיר אותי מקרוב יודע שאני מתעסק רק בספורט נטו ולא מתעסק בשטויות. ככה חינכו אותי וזו הדרך שלי בכל 15 שנות הקריירה שלי כשחקן כדורגל פעיל. חבל שזה בכלל קרה, אבל טוב שהפרשה הסתיימה בצורה כזו וכל הסיפור הזה מאחורי".

מאיר כהן מתכוון כעת לתבוע את עלבונו. "בימים הקרובים אשב עם עורך דיני ונכין תביעה של מיליוני שקלים, נגד מי שאחראי למעצר השווא שלי", הוא יורה, והוא לא מתכוון למשטרת ישראל, שבדקה שמועות שהסתובבו במשך תקופה ארוכה נגדו באזור הצפון. "יש מי שאחראי לאותן שמועות. מדובר באיש ספורט ותיק", אומר כהן, "אני מתכוון לתבוע אותו על מיליוני שקלים. הוא ישלם ביוקר על מה שעשה לי. על כך שפגע במשפחה שלי, על כך שהצביעו על הילדים שלי בבית הספר, כאילו אבא שלהם מינימום אל קאפונה".

כהן: "במעצר הביאו את האיש לעימות נגדי. הוא הוריד את המבט ולא יכול היה להסתכל לי בעיניים. המשטרה ישר קלטו שמדובר בעלילה נגדי. לא היה לי ספק שכך יסתיים הסיפור, אבל על עוגמת הנפש שנגרמה לי ולמשפחתי מישהו צריך לשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully