וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספייגייט בפני סגירה?

23.4.2008 / 22:48

רוג'ר גודל ייפגש עם מאט וולש, הדמות המרכזית בפרשה, ב-13 במאי בתקווה לחתום את הפרשיה. אורלכר ובולדין ממש לא מרוצים

קומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל, ומאט וולש, הדמות המרכזית והמשמעותית ביותר בפרשת "ספייגייט" קבעו היום (רביעי) להיפגש ב-13 במאי, ולפתור את הפרשיה. וולש היה אחד מאנשי הוידאו של ניו אינגלנד פטריוטס בין 1996 ל-2002 ובמרוצת החודשים האחרונים נעשו מאמצים רבים לחלץ ממנו עדויות.

פרשת "ספייגייט" התפוצצה לאחר מחזור הפתיחה של 2007, כשצלם של הפטריוטס נתפס כשהוא לוכד את אריק מאנג'יני וצוות האימון של ניו יורק ג'טס. הסנאטור ארלן ספקטר תבע בשלהי העונה לפתוח בחקירה נגד הפטריוטס ומאמנם ביל בליצ'יק, על מנת לבדוק מקרים נוספים בהם הואשמו בעבר, ובמהלך שבוע הסופרבול בסוף ינואר עלה שמו של וולש כמי שיכול למסור עדויות נוספות על מקרי הריגול של ניו אינגלנד, ובהם גם ריגול אחרי סט. לואיס ראמס לפני סופרבול 36 ב-2002.

וולש חשש להעיד בשל אפשרות לתביעות עתידיות מצד מעסיקיו לשעבר, הפטריוטס, אולם בהסכם הכולל שמונה דפים תינתן לו הגנה מלאה מצד ה-NFL.

לאחר שבריאן אורלכר הראה לשיקגו כי הוא לא מרוצה עד כדי שמועות על פרישה אפשרית, הוא הכחיש שאמר כי הוא צפוי לפרוש. אורלכר מחפש לשפץ את חוזהו, ולא הסכים להארכה של שנה אחת. החוזה מסתיים לאחר 2011, כשהדובים מוכנים לתת לו עוד עונה בת חמישה מיליון דולר אבל הליינבקר מעוניין ביותר.

אנקואן בולדין, התופס של אריזונה, רוצה טרייד. בולדין לא מרוצה ממעמדו בקבוצה, משום שלאחר שלארי פיצג'ראלד חתם על חוזה ארוך טווח הוא מיועד להיות מספר 2 תמידי, מה גם שהקרדינלס לא רוצים לשפץ את חוזהו. הצעות שהגיעו לטרייד מצד וושינגטון ופילדלפיה נדחו במהרה על ידי הציפורים האדומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully