וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאבס עושים קולות

23.4.2008 / 15:30

רוני סדניו ושיקגו שוב גברו על המטס, 1:8. סטרייקאאוט 3,000 לסמולץ, אבל הוא ואטלנטה הפסידו לוושינגטון. ניצחון ראשון לורלאנדר

אטלנטה - וושינגטון 6:0

זו הייתה עוד אחת מהופעות הוינטאג' של ג'ון סמולץ. המגיש הותיק רשם עשרה טיגונים בשבעה אינינגים, אבל יצא בפיגור 1:0, הנשיונאלס הוסיפו חמש ריצות באינינג התשיעי וניצחו בהשתקה של ג'ון לנאן (שבעה וארבעה) והבולפן של וושינגטון. סמולצי בכל זאת הצליח להגיע למועדון המכובד של 3,000 סטרייקאאוטים, המגיש ה-16 בהיסטוריה.


שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 1:8

עוד ניצחון לקאביז, עוד משחק טוב מאוד לרוני סדניו, שגיבה את טד לילי עם גראנד סלאם והוסיף ריבי. לילי סיים עם שישה וארבעה, קוסקיי פוקודומיי המצוין רשם שלוש חבטות ושתי ריצות וסחט שתי הולכות, ונלסון פיגרואה רשם את ההפסד. המטס עדיין מדשדשים.


קולורדו - פילדלפיה 8:6

פאט ברל ניצל שגיאה חמורה של מני קורפאס, חבט לדאבל מנקה בסיסים וניצח את המשחק עם שלוש ריצות באינינג התשיעי. אחריו עלה בראד לידג' לשמור ועשה זאת ללא דופי. ג'ייסון וורת' עם הומר לפילדלפיה, גארט אטקינס ומאט הולידיי הלכו רחוק לרוקיז. ריאן מדסון היה המגיש המנצח.


מילווקי - סט. לואיס 8:9

אוי, אריק גאנייה, כמה אתה גרוע, וכמה מזל שיש לך. גאנייה שבר שמירה שוב באינינג התשיעי, אבל גייב קאפלר חבט לסינגל מנצח באינינג ה-12 והציל לו את הישבן. סת' מקלונג עם הניצחון, ג'ייסון איזרינגהאוזן עם ההפסד.


פיטסבורג - פלורידה 2:3

הופעה טובה של פול מאהולם עם שישה ושישה ושמירה ללא דופי של מאט קורפאס העניקה לפייראטס ניצחון. הומר לחורחה קאנטו מפלורידה, הפסד לריקי נולאסקו.


אריזונה - סן פרנסיסקו 4:5

זה לא היה יום גדול של ברנדון ווב, שספג שלוש ריצות חובה, אבל גם ביום כזה רשם ווב שישה ושבעה וזכה בניצחון חמישי העונה, כשברנדון ליון רושם את אותו מספר של שמירות. ומהצד השני? בארי זיטו עם אותו מספר, אבל של הפסדים. 126 מיליון לשבע שנים? וואט דה פ... וור יו ת'ינקינג?


סינסינטי - לוס אנג'לס דודג'רס 1:8

המחבט של ג'רי היירסטון להט עם ארבע חבטות ושלושה ריביז, כשג'ואי ווטו הרותח מוסיף שלוש ושניים. ברנדון פיליפס ואדם דאן עם הומרים לסינסינטי, אדיסון וולקז הגיש פנינה עם שבעה ושבעה.


יוסטון - סן דייגו 7:11

מה קרה לפאדרס, שההגשה שלהם נחשבת לאחת הטובות בחטיבה? ג'ייק פיבי הגיש שישה אינינגים ויצא בפיגור 4:3. האסטרוס עלו ל-3:7, וכשנדמה היה שפיבי ניצל מהפסד באינינג השמיני, בו הוסיפה סן דייגו ארבע ריצות והשוותה, חזרו האסטרוס בתחתית האינינג עם ארבע ריצות משלהם על דאג ברוקייל, עלו ל-7:11 וסגרו את הסיפור. ג'ף בלום והאנטר פנס עם הומרים ליוסטון, חוזה ולוורדה עם שבירת שמירה וניצחון. פול מקאנולטי ואדריאן גונזאלס עם הומרים לפאדרס.

בוקר טוב, מר ורלאנדר

דטרויט - טקסס 2:10

במזל טוב, גם לג'סטין ורלאנדר יש ניצחון והטייגרס ממשיכים להתקרב לקו המאזן החצוי, כשהם על 13:8, הרבה יותר טוב מפתיחת ה-7:0 שלהם. ורלאנדר הגיש שישה וחישמל שלושה, כשמגליו אורדונייז, מיגל קבררה ורמון סנטיאגו חובטים להומרים. פרנק קטלאנוטו עם הומר לטקסס, ויסנטה פאדייה עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - ניו יורק יאנקיז 9:5

בין חוזה קונטרראס וצ'ין מינג וונג התפתח דואל סביר במשך שישה אינינגים (2:3 לוייט סוקס), אבל באינינג השביעי התפרק קונטרראס מול האקסית, מילא את הבסיסים יחד עם בון לוגאן ואז נכנס אוקטביו דוטל, גם הוא אקס-יאנקי, שביצע טעות פטאלית ונתן לבובי אבריו לחבוט לגראנד סלאם. גם ג'וני דיימון וג'ייסון ג'יאמבי סיימו עם הומרים, שישה וחמישה לוונג, הפסד לקונטרראס והומר לאיי ג'יי פיירזינסקי משיקגו.


טמפה ביי - טורונטו 4:6

ג'יימס שילדס ספג ארבע ריצות, אבל רק שתיים נרשמו לחובתו, וכך הוא רשם הופעת איכות של שבעה וחמישה וניצחון שני העונה, בסיוע סגירה של טרוי פרסיבל. ורנון וולס עם הומר לבלו ג'ייז, ג'סי ליץ' עם ההפסד וטורונטו במאזן שלילי של 11:10.


בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 6:7

למרות איבוד יתרון לא אופייני דווקא של הידקי אוקג'ימה באינינג השמיני, הצליח דסטין פדרויה לחבוט לדאבל בתחתית האינינג, הכניס ריצה ואיפשר למייק טימלין לרשום ניצחון ולג'ונתן פפלבון שמירה. לרד סוקס זה היה ניצחון שישי ברציפות, ושוב אחד שהושג באינינגים המאוחרים. שני הומרים לג'ייקובי אלסבורי ואחד לקווין יוקיליס בבוסטון, קייסי קוצ'מן וג'ף מאתיס עם הומרים לאיינג'לס, הפסד לדארן אוליבר, גרב בעבר הרחוק וגרביים מסריחות בהווה.


אוקלנד - מינסוטה 5:4

ג'ייסון קובל חבט לסינגל קצר וקשתי באינינג השמיני, והעניק ניצחון לחואן רינקון. קרייג מונרו עם הומר למינסוטה, ג'ו ניית'ן עם השמירה. 7.2 אינינגים ושבעה נפנופים לאייז אבל גם עם ההפסד, אמיל בראון חבט להומר.


קנזס סיטי - קליבלנד 15:1

סי סי סבאתיה נכנס לתלם, עם שישה אינינגים ו-11 הכשות. קייסי בלייק עם הומר ושישה ריביז, הומרים גם לדייויד דלוצ'י וג'וני פראלטה, אבל הבשורה הרעה לאינדיאנס הגיעה מכיוון ג'ייק ווסטברוק, שפתח מצוין את העונה ונכנס לרשימת הפצועים. גיל מש המזוויע עם ההפסד.


סיאטל - בולטימור 2:4

שבעה ושבעה לפליקס הרננדז שהיה דומיננטי, ושמירה לג'יי ג'יי פאץ, הראשונה מאז שחזר מרשימת הפצועים. אוברי האף עם הומר לבולטימור, הפסד לג'רמי גאת'רי, שגמא 7.2 אינינגים ולא מנע את ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully