וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מבקשת לארח בבלומפילד

אריק רחמיאן

23.4.2008 / 16:19

הקבוצה הגישה בקשה להתאחדות לקראת עונת 2008/9, אבל מקורה ברצון ללחוץ על עיריית נתניה לאפשר עונה נוספת בקופסה

מכבי נתניה פנתה היום (רביעי) להתאחדות לכדורגל בבקשה לאשר את בלומפילד כמגרשה הביתי לעונת 2008/9, זאת לאחר שמתברר שהחברה הבונה את האצטדיון החדש של הקבוצה נקלעה לקשיים ותסיים את עבודות הבנייה רק בסוף מרץ בשנה הבאה.

עם זאת, כרגע נראה שהסיכויים לכך שנתניה תארח בעונה הבאה בבלומפילד הם קלושים, בין היתר לנוכח העובדה שהפועל ת"א, בני יהודה ומכבי ת"א מארחות את משחקיהן הביתיים באצטדיון ביפו. הסיבה בבקשת הקבוצה נעוצה ככל הנראה בכך שההנהלה מבקשת להפעיל לחץ על עיריית נתניה בכדי שזו תאפשר לה לשחק עונה נוספת בקופסה. אם בכל זאת תנדוד נתניה מאצטדיונה הביתי, היא צפויה לארח את משחקיה בהרצליה.

מכבי נתניה הבהירה כי "התכנון הראשוני היה שבעונת המשחקים הקרובה תשחק הקבוצה את משחקיה באיצטדיון העירוני החדש (הנבנה בימים אלה), אולם בשל העיכוב בסיום העבודות, הדבר יידחה, והמעבר הצפוי לבלומפילד הוא זמני, עד שהאיצטדיון החדש יהיה מוכן. עיריית נתניה עושה מאמצים לסיים את העבודות במוקדם האפשרי".

שיפור במצבו של צגאי

שיפור חל במצבו של שחקן הקבוצה, יחיאל צגאי. צגאי, שנפל במהלך החג במדרגות ביתו בבאר שבע ונפגע בכתפו, סובל מכאבים עזים ומתקשה בתנועות היד. הצילומים והבדיקות שעבר אוששו את האבחנה שאין מדובר בשבר או בפריקת הכתף. עם זאת קיים חשש לקרע ברצועה. צגאי ערך אמש אימון חלקי, אבל המשיך לחוש בכאבים. היום הוא אמר: "אנסה להתאמן, אבל יש לי כאבים חזקים בכתף. אני לא יודע אם אהיה כשיר לשבת".

שיפור חל גם במצבו של החלוץ הצ'ילאני של הקבוצה סבסטיאן רוזנטל, שנעדר מהאימונים בשל מתיחה בשריר האחורי. החלוץ, שנעדר מהאימון ביום שני, חזר להתאמן ויהיה כשיר למשחק בשבת. מצבו של רוזנטל וייבושו על הספסל מטריד מאוד את אנשי המועדון, כאשר גורמים בקבוצה כולל הבעלים דניאל יאמר מתקשים להבין כיצד החלוץ לא משחק כמעט כלל. במיוחד לאור העובדה שרוזנטל רשם 34 הופעות במדי נבחרת צ'ילה כשגם שיחק במדי רינג'רס הסקוטית, אינדפנדיינטה הארגנטינאית, קולו קולו הצ'ילאנית, גראהסופרס בשוויץ וקולומבוס מארצות הברית. שמו של השחקן עלה בשיחות בין יאמר למאמן הבא של הקבוצה, לותר מתיאוס שמכיר היטב את השחקן כאשר האפשרות היא שהחלוץ ייכלל בסגל המורחב של הקבוצה.

אגב, הנימוק הרשמי שנטען כי השחקן עלה במשקל ולכן אינו משחק מעלה גיחוך אצל אותם גורמים. "מדובר בשחקן עם הרזומה הכי עשיר. ספק אם הגיע שחקן ברמתו לארץ בשנים האחרונות. מדובר בדמות חיובית בלתי רגילה, המשמשת דוגמא ומופת לשחקנים הצעירים. בניגוד למה שמנסים לצייר, מעולם הוא לא התלונן ולא עשה 'שביתות איטלקיות' בגלל שהוא לא משחק. מדובר במקצוען אמיתי שמקבל החלטה של מאמן בצורה הכי מקצועית", אמר גורם בקבוצה.

כמדי שנה בחופשת פסח התקיים היום הטורניר המסורתי שמארגנת מכבי נתניה לזכרו של אבי טגה ז"ל, אחיו הצעיר של הקשר אמייה טגה. יאמר, ששמע לפני שנתיים על הטרגדיה שפקדה את משפחת טגה, החליט להקים קרן להנצחת זכרו והטורניר המתקיים היום הוא רק חלק מפעילות הקרן. בטורניר נטלו חלק קבוצות הילדים של מכבי נתניה, מכבי חיפה, מכבי תל אביב ועירוני ראשון לציון. קהל רב גדש את אצטדיון הכדורגל בווינגייט. הבעלים יאמר וטגה התכבדו בבעיטת הפתיחה של הטורניר. בגמר ניצחה מכבי תל אביב את חיפה וזכתה בגביע. בסיום אמר יאמר: "מועדון מכבי נתניה ימשיך לכבד גם בעתיד את זכרו של אבי ז"ל. בכל שנה נקיים את הטורניר לזכרו".

עדכון ראשון: 23.4 12:55
עדכון אחרון: 23.4 16:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully