וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: רשימת הדרישות על קולמה מתארכת

יצחק סולומון

22.4.2008 / 22:07

הקבוצה פנתה למכבי חיפה עם רשימה של שחקנים בהם הם מעוניינים בתמורה לקשר. בין השמות: ירו בלו, לוקאש סורמה ותומר חמד

בבני סכנין כבר חושבים על העונה הבאה, והכינו רשימת דרישות למכבי חיפה, תמורת שחרור הקשר ג'ון קולמה, שמבוקש אצל הירוקים. על פי גורמים בכירים, סכנין תדרוש תמורת קולמה את ירו בלו ששיחק העונה בקרית שמונה, את הקשר הפולני לוקאש סורמה, שמשחק העונה בקבוצה ולו חוזה לעונה נוספת במכבי חיפה, את החלוץ תומר חמד, וכן פיצוי כספי.

בסכנין כבר השלימו עם עזיבתו של השחקן את הקבוצה. יש הטוענים שלפני כחודש, כאשר החרים את האימונים, ולבסוף נפגש עם היושב ראש, מאזן גנאים, התבקש באותו מעמד "לסיים את העונה בכבוד", ואחר כך יקבל שחרור. על פי גורם בסכנין: "אנחנו מבינים שאי אפשר להחזיק אף אחד בכוח, לכן אם אנחנו מאבדים שחקן בכיר ברמה של קולמה, לפחות שנקבל שווה ערך בשחקנים ובכסף".

בנוסף לקולמה, בקבוצה מודאגים מהמשא ומתן המתמשך עם הבלם, ליאוניד קרופניק. גורם בקבוצה אמר היום: "אם הוא לא יירד בדרישות שלו, בעונה הבאה הוא לא יהיה אצלנו". על פי אותו גורם, "קרופניק דורש שכר כפול בעונה הבאה".

באימון היום (שלישי) התלוננו השחקנים על החום המתיש, והמאמן, אלישע לוי, נאלץ להפסיק את האימון מספר פעמים לטובת הפסקות שתייה. השחקנים התלוצצו: "זו הכנה טובה לקראת המשחק בשבת, נגד מכבי תל אביב, שיתקיים בשעה 15:00". הקשר חאלד חלאיילה, שהחלים מפציעה, ערך היום אימון מלא, והוא צפוי לפתוח בהרכב בשבת בבלומפילד. מהמשחק ייעדר החלוץ המוצהב, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully