וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערעור בית"ר וההתאחדות: ביום שלישי הבא

אסף שקד

23.4.2008 / 12:00

ההתאחדות החליטה לקיים את הדיון בשבוע הבא עקב רגישות המקרה והחומר שהונח בפני ביה"ד, שיתכנס בהרכב של חמישה דיינים

ההתאחדות לכדורגל החליטה לערוך את הערעור בעניין עונשה של בית"ר ירושלים ביום שלישי הבא. אמש, לאחר שהוגשו שני הערעורים, של בית"ר ושל ההתאחדות לכדורגל, נעשה ניסיון להקדים את הדיון למחר (חמישי) על מנת לקבוע את העונש לפני מחזור ליגת העל ביום שבת.

חרף המאמצים, החליטו בסוף בהתאחדות לערוך את הדיון בשבוע הבא. זאת בשל הרגישות הרבה של המקרה והחומר הרב שהונח בפניהם של הדיינים. בית הדין ייתכנס, כאמור, ביום שלישי, בהרכב של חמישה דיינים.

משה בוקר ומתן קרקוב מ"הארץ" מוסיפים כי בהתאחדות משוכנעים כי לא קיים סיכוי בו המוסד הבינלאומי לערעורים, ה-CAS, יתערב בהחלטת בית הדין העליון, במידה שהרצליה ובית"ר יפנו אליו, מכיוון שלא קיים תקדים בו מוסד כמו זה יתערב בתקנון התאחדות. גם איומן של הקבוצות לא להופיע למשחקים בשבת, או לאיים בצעדים אחרים, כמו להגיע למשחק ולעמוד כניצבים על הדשא, התקבלו בביטול, מכיוון שהקבוצות מודעות לתקנון החד משמעי של ההתאחדות, שקובע כי גורלן של קבוצות שובתות הוא ירידת ליגה.

שום: "אם מצלמים, חובה שיהיה קהל"

אמש (שלישי) ערכה בית"ר ירושלים אימון במכון וינגייט כחלק מההכנה לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון. לקראת הצהריים פגשה הקבוצה למשחק ראווה את נבחרת חטיבת גולני למשחק הוקרה עבור החטיבה.

כ-3,500 צופים הגיעו לראות את המשחק ומאמן בית"ר ירושלים יצחק שום לא עשה הנחות ולמרות העובדה שזהו משחק ידידות, עלה בהרכב החזק, כשרק במהלך המשחק שותפו גם שחקני ספסל ושחקניה הצעירים של הקבוצה. התוצאה דמתה יותר למשחקים בליגת העל ולא למשחקי ידידות, בית"ר ניצחה 0:2 משני שערים של הברזילאי אנטונלי רומולו ש"שבר" את הבצורת הארוכה ממנה הוא סובל.

אמש התקיימה ישיבה בין חברי ההנהלה, בראשות היו"ר אלי ארזי בה דנו הצדדים על המהלכים שינקטו בעקבות העונש שספגה הקבוצה. בהודעה רשמית שהוציאה אמש בית"ר, נמסר כי המסקנות וההחלטות מהפגישה יפורסמו במהלך השבוע, אך כבר היום ניתן היה לקבל את הרמז על אחת ההחלטות שהתקבלו כשהמאמן שום אמר: "כדורגל זה משחק שאם מצלמים אותו אז גם חייב להיות בו קהל". יתכן כי אחת ההחלטות שהתקבלה בישיבה היא לשקול בכובד ראש שלא לאפשר את שידורי המשחקים שיערכו באצטדיון טדי ללא קהל.

הקשר מיכאל זנדברג, שסבל במהלך השבוע מכאבים בכתפו, ערך בדיקות שבסיומם התברר כי הוא סובל משבר בעצם, דבר שככל הנראה יגרום לו להיות מושבת בשבועיים הקרובים. בצוות הרפואי יעשו את כל המאמצים על מנת להכשיר את השחקן למשחק הגמר מול הפועל ת"א.

אפרופו גמר גביע המדינה, אצל אוהדי בית"ר ירושלים נרשמת התלהבות גדולה לקראת המשחק ועד כה נמכרו למעלה מ-12 אלף כרטיסים ליציעים של בית"ר ירושלים. אצל הירושלמים שלא ראו גביע מזה 19 שנה, ישנה התרגשות גדולה לקראת המשחק וההערכה היא כי כבר בשבוע הבא יאזלו כל הכרטיסים ליציעים של בית"ר.

עדכון ראשון: 18:25 22/4
עדכון אחרון 12:00 23/4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully