וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מאמינים שגיא צרפתי יישאר

יצחק סולומון

22.4.2008 / 18:06

במועדון הצפוני מגששים אצל הקשר המצטיין ומשוכנעים כי ניתן יהיה להשאירו במועדון. מאמן הכושר ערן שדו מתלבט האם להצטרף לקריה

האם גיא צרפתי יישאר בסופו של דבר בעירוני קרית שמונה? למרות הפיצוץ וההודעה הרשמית שהוציא המועדון, לפיה בסיום העונה תסתיים התקשרות עם הקשר, גיא צרפתי, והוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת, בקריה מאמינים שלא מדובר בסוף פסוק. במהלך השבוע האחרון היו גישושים נוספים בין הצדדים. יושב ראש הקבוצה, איזי שירצקי, התבטא בעבר כי נתן לצרפתי הצעה מפתה לשלוש עונות, וכי הוא לא מאמין שקבוצה אחרת תהיה מסוגלת לשלם לו את אותם הסכומים.

ידוע כי המאמן המיועד, מישל דיין, לוחץ מאוד להשאיר את צרפתי בקבוצה. דיין אמר לראשי הקריה כי אסור לוותר על שחקן עם תשעה בישולים, שהפך לציר מרכזי בקבוצה. גורם במועדון אמר: "מישל יודע שכסף לא חסר, ואפשר להביא תחליף לגיא צרפתי, אבל אין לאף אחד תעודת ביטוח ששחקן חדש יתאקלם ויתרום לקבוצה. גיא הוא מנייה בטוחה".

מאמן הכושר של בני יהודה, ערן שדו, לא ממהר לעזוב את הקבוצה, גם אם תרד לליגה הלאומית, לטובת משרת מאמן הכושר של קריית שמונה. שדו אישר כי קיבל פנייה מקריית שמונה, לעבוד בעונה הבאה לצידו של מישל דיין, במקומו של יוסי זיגדון, שעוזב את הקריה לטובת מכבי תל אביב, יחד עם המאמן רן בן שמעון.

שדו: "בבני יהודה ממש לוחצים עלי להישאר, ומאוד לא התלהבו כששמעו שקריית שמונה פנו אלי. מעבר לזה אצטרך לעשות מספר שיקולים אישיים לפני שאחליט להגיע. יחד עם זאת, אני ומישל דיין חברים טובים כבר הרבה שנים, ואמרתי לו שגם אם לא אעבוד איתו, אסייע לו ככל שאוכל".

היום קיימה הקבוצה אימון בוקר מתיש בשרב הכבד, כחלק מההכנות למשחק בשבת, מול הפועל תל אביב. הקפטן, יניב לביא, התייחס למשחק באתר הקבוצה, ואמר: "צפוי משחק קשה. הם בבית, קבוצת תחתית שנלחמת על החיים שלה בליגה, אבל אנחנו צריכים ומסוגלים לחזור עם תוצאה טובה מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully