וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השברים מתחילים להתאחות בהפועל תל אביב

קרן שמש

22.4.2008 / 14:44

שי אבוטבול חזר לאימונים מלאים, טלקיסיקי צפוי לשחק מול קרית שמונה. מאמצים להכשיר את ארבייטמן. טופוזאקוב: "רוצה להישאר"

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שלישי) אימון לקראת המשחק מול קריית שמונה בשבת. האימון הוקדם לשעות הבוקר המוקדמות בעקבות עומס החום והרצון להקל על שחקני הקבוצה.

שי אבוטבול, שסבל מפציעה בקרסול, חזר לאימונים מלאים, לעומתו, שלומי ארבייטמן חש כאבים בברכו, ולא התאמן הבוקר. החלוץ קיבל זריקה לשיכוך כאבים ובהפועל עושים מאמצים להכשירו לקראת המשחק הקרוב.

גם דימיטאר טלקיסקי ערך אימון חלקי בלבד, וזאת לאחר שחש כאבים בירך. הבולגרי סובל ממתיחה קלה, אך נראה כי יהיה כשיר למפגש של האדומים בבלומפילד מול הקבוצה מהצפון. בסוף האימון הגיעו ילדי הספונסרים של הקבוצה וזכו להצטלם עם השחקנים ולקבל חתימות.

טופוזאקוב: "אני רוצה להישאר בהפועל"

הבלם הבולגרי, אלין טופוזאקוב התראיין לאתר הרשמי של המועדון והתייחס לעתידו בהפועל תל אביב: "אולי אשאר בהפועל, קשה לדעת. העניינים בלבסקי סופיה לא הסתיימו הכי טוב מבחינתי, בחלק מהמשחקים לא שיחקתי, אני לא רואה את עצמי משחק בקבוצה אחרת בבולגריה אחרי שהעברתי את כל הקריירה בקבוצה אחת, אבל החיים מלאים הפתעות. כרגע אני מאושר בהפועל, יש לי חוזה לעונה נוספת ואני רוצה להישאר. האוהדים והמועדון גורמים לי שמחה גדולה, אני בהחלט רואה את עצמי בעונות הקרובות נשאר בהפועל ת"א".

על המטרות לעונה הבאה, אמר הבלם: "אני בטוח שבעונה הבאה עם הסגל שיש לנו והצוות המקצועי נוכל להתמודד על מיקום טוב יותר בליגה וגם לשחק טוב באירופה".

טופוזאקוב החמיא גם לקהל האדום, כשהשווה אותו לקהל החם של לבסקי סופיה: "אני מאוד מרוצה מהם, באתי מקבוצה גדולה מאוד בבולגריה, עם מספר האוהדים הגדול ביותר ואני מאושר שהקהל של הפועל לא נופל מהקהל של לבסקי. בהתחלה חשבתי שאני אתגעגע לקהל החם של לבסקי, אבל מהר מאוד הבנתי שמה שיש להפועל פה בישראל ימלא לי את החסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully