וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנק סטיינברנר מאבד סבלנות, ונרגע

22.4.2008 / 11:25

בעלי היאנקיז רוצה את צ'מברליין כפותח: "הוא יכול להיות בקט", אבל ה-GM קשמן מצנן: "לא נמהר אתו". סוויפ לרד סוקס על טקסס

בימים עברו היה ג'ורג' סטיינברנר, בעלי ניו יורק יאנקיז, נוהג להסתכסך עם מאמניו בהתקפות קפריזיות. הימים של שנות ה-70 וה-80 כונו "ברונקס זו" בגלל ההשתלחויות וחוסר הסדר במועדון, עד שבא ג'ו טורה ועשה סדר. טורה כבר לא ביאנקיז וגם סטיינברנר האב העביר את השרביט, וכעת נראה שההיסטוריה חוזרת בניו יורק, הפעם מצדו של הבן היורש האנק. סטיינברנר ג'וניור יצר מיני מהומה ביאנקיז, על רקע תפקידו של המגיש ג'ובה צ'מברליין.

הבעיות הקשות שיש ליאנקיז ברוטציית הפותחים לא נעלמו מעיניו של האנק, והעובדה שצ'מברליין עדיין עולה מהבולפן לא מוצאת חן בעיניו. "אני רוצה אותו כפותח וגם הוא רוצה לפתוח", אמר הבעלים, "וזה מה שכולנו עובדים עליו כעת. אם יש לך מגיש של 100 מייל לשעה, אתה צריך לתת לו להגיש". הוא השווה את צ'מברליין לג'וש בקט מבוסטון: "אנחנו צריכים בקט כזה בקבוצה וכרגע אין לנו. לג'ובה יש פוטנציאל להיות בקט".

אלא שבריאן קשמן, מנכ"ל הקבוצה, מעוניין שההתקדמות של צ'מברליין תהיה איטית ועל הצד הבטוח: "כרגע ג'ובה מגיש מהבולפן. זו התוכנית שלנו והאנק יודע את זה, כי דיברתי אתו על זה מספר פעמים". זה הספיק כדי לצנן את סטיינברנר, שנשמע מפוייס מאוחר יותר: "לא נעשה שום דבר כדי להאיץ בו, אם כי אני מניח שאנשים מסכימים אתי שג'ובה צריך לפתוח".

בוסטון ממשיכה להצהיר כוונות

בוסטון - טקסס 3:8

ביום של מרתון בוסטון תמיד משחקים בפנוויי פארק כדי שיהיו עוד קצת פקקים על הסטורו-דרייב, אבל לפחות מבחינת אוהדי הרד סוקס זה היה שווה. סוויפ מרשים של הגרביים, כשחוליו לוגו רושם ארבע חבטות וקליי בוכהולץ מגיש שישה אינינגים ללא דופי. מהצד השני נפצע קייסון גבארד, האקס גרב, ונטש כבר אחרי שני אינינגים. את ההפסד ספג דסטין ניפרט, והרד סוקס נראים חדים.


טורונטו - דטרויט 5:1

למרות שעד כה היה מעולה, שון מרקום סבל מנפילת מתח שהביאה לארבע ריצות חובה באינינג השני. ארמנדו גלאראגה עם 5.1 אינינגים וניצחון, אדגר רנטרייה עם הומר לדטרויט וגרג זון עם אחד לבלו ג'ייז.

ביג זי מחסל את המטס

אטלנטה - וושינגטון 3:7

הברייבס ממשיכים עם המומנטום, כשטים הדסון מגיש 6.2 אינינגים ומטגן שלושה חובטים. בריאן מק'קאן התותח עם הומר חמישי העונה, מאט צ'יקו עם הפסד רביעי.


פיטסבורג - פלורידה 10:4

המארלינס בפורמה מצוינת, ועם מאזן 7:12 ממשיכים לעשות בית ספר. שמונה וחמישה טובים למארק הנדריקסון, שנתמך התקפית בהומרים של האנלי רמירז, דני אוגלה וג'וש ווילינגהאם. מאט מוריס עם ההפסד.


שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 1:7

קרלוז זמבראנו היה שם בשביל הקאביז עם שבעה אינינגים וארבעה חשמולים, כשאראמיס רמירז ופליקס פאי עוזרים לו עם הומרים. ג'ון מיין היה טוב עם שישה ושישה במטס, אבל נטש בפיגור 2:1 וכשיצא הכל התפרק. הוא היה האיש שרשם את ההפסד.


סינסינטי - לוס אנג'לס דודג'רס 9:3

בראד פני הגיש שישה וטיגן ארבעה, רפאל פורקאל ונומאר גרסיהפארה חבטו להומרים והדודג'רס חזרו לנצח, כשצ'ן הו פארק מספק שמירה של שלושה אינינגים. שני המחבטים החמים של הרדס, ג'ואי ווטו ואדווין אנקרנסיון, המשיכו להלום עם מחבטיהם, מאט בלייל עם ההפסד.


יוסטון - סן דייגו 3:100

האסטרוס התפוצצו כבר באינינג הראשון על ג'סטין ג'רמאנו עם חמש ריצות, כשמיגל טחאדה רושם ערב גדול של הומראן, ארבע חבטות, שלושה ריביז ושלוש ריצות. גם לאנס ברקמן סיפק הומר, ורוי אוסוולט חזר למיטבו עם שבעה ושישה, למרות שהעניק הומרים לאדריאן גונזאלס ולג'ים אדמונדס.


קולורדו - פילדלפיה 9:5

צ'ייז אטלי חבט להומר במשחק החמישי ברציפות, התשיעי שלו העונה, ונראה שהוא בכיוון עונת MVP לפחות כרגע. גם ג'ייסון וורת' ופאט ברל חבטו להומרים, גארט אטקינס ויורביט טוריאלבה עשו זאת ברוקיז. ניצחון לרודי סיאנז, הפסד לטיילור בוכהולץ.


מילווקי - סט. לואיס 4:3

אדם וויינרייט ממשיך להתפרץ עם שבעה ושישה, אבל לא הצליח לנצח בגלל הופעה טובה של קרלוס וילנואבה מנגד. ריאן פרנקלין הרס לוויינרייט את היתרון וזכה בניצחון, בזכות דאבל של סקיפ שומאכר על דרק טרנבאו באינינג התשיעי. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


אריזונה - סן פרנסיסקו 2:4

מייכה אווינגס ממשיך להיות כוח עם 6.1 אינינגים מוצלחים ופתיחה של 0:4. ברנדון ליון עם השמירה, קווין קורייה עם ההפסד. אריק בירנס, אורלנדו הדסון ומארק ריינולדס חבטו להומרים באריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully