וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחים כבר את הגמר

22.4.2008 / 0:00

ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד חולמות על מעמד הגמר אך בינתיים הקרב הראשון צפוי להיות צמוד ומותח. לפניכם כל הנתונים שיעזרו לכם לבחור על מי להמר

משחק מספר 44: ברצלונה – מנצ'סטר יונייטד 2.2, 2.8, 2.7

איזה משחק הולך להיות לנו. כל חובבי הכדורגל יהיו דרוכים כדי לראות מי תמצמץ ראשונה ומי תעשה צעד משמעותי לעבר גמר ליגת האלופות. ברצלונה, שמגמגמת בליגה ומתרכזת בליגת האלופות, או מנצ'סטר יונייטד, שרוצה ללכת על תואר כפול ויוצאת למשחק חוץ חשוב בקאמפ נואו. אנחנו כאן כדי לבדוק מהם הנתונים שאיתם מגיעות שתי הקבוצות.

תחילה נבחן מה שתי הקבוצות עשו בליגה. ברצלונה, שמדורגת נכון לעכשיו שלישית בליגה הספרדית, ניצחה ב-17 משחקים, סיימה עשרה מהם בתיקו (מקום שני בליגה יחד עם עוד שלוש קבוצות) והפסידה בשישה. היא הכובשת השנייה בטיבה עם 62 שערים (ריאל עם 68) והסופגת השנייה בטיבה עם 31 שערים (ריאל עם 30). בבית היא הרבה יותר דומיננטית מאשר בחוץ (41 נקודות לעומת 20), מה שמעיד על מה שהולך להיות במפגש החשוב הנוכחי. בארסה מגיעה למשחק לאחר 0:0 מאכזב מול אספניול, שהרחיק אותה משמעותית מריאל, שדוהרת לכיוון אליפות שנייה ברציפות. עוד קודם לכן היא איכזבה עם 2:2 מול רקראטיבו, ניצחה 0:1 את שאלקה בשני המפגשים וסיימה בעוד תיקו ללא שערים מול חטאפה.

מנצ'סטר יונייטד לעומת זאת עדיין נמצאת בתמונת האליפות באנגליה, מוליכה את הטבלה ומקדימה את יריבותיה בכמעט כל פרמטר. 25 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו וארבעה הפסדים זהו מאזנה, היא כבשה בהרבה יותר מכל יריבותיה (73 שערים, אסטון וילה שנייה עם 67) וספגה הרבה פחות משאר הקבוצות (19, צ'לסי שנייה עם 24). אלא ש-75 אחוז מההפסדים שלה העונה הגיעו במשחקי החוץ, אך מבחינת מאזני הכיבוש-ספיגה היא עדיין דומיננטית. השדים האדומים מגיעים אחרי 1:1 מרגיז מבחינתם בליגה מול בלקבורן, אך עוד קודם לכן הם ניצחו במשחק החשוב 1:2 את ארסנל, גברו 0:1 ו-0:2 על רומא וסיימו ב-2:2 מול מידלסבורו. מבחינת המומנטום, איך נהיה עדינים, הם די מסודרים ועדיפים על פני ברצלונה.

ואיזה קבוצות עברו תחת ידן של כל אחת מהקבוצות? ברצלונה שיחקה בבית אחד מול ליון, שטוטגרט וריינג'רס, ניצחה בארבעה משחקים וסיימה פעמיים בתיקו (מול ריינג'רס וליון). בפתיחת שלב הנוק-אאוט הם הדיחו את סלטיק אחרי 2:3 ו-0:1 וברבע הגמר הספיקו להם שני ניצחונות קטנים כדי להגיע למעמד חצי הגמר.

מנצ'סטר יונייטד סיימה עם מאזן כמעט מושלם את שלב הבתים, אחרי ניצחונות על כל היריבות פרט למשחק האחרון, והלא קובע, מול רומא, שהסתיים ב-1:1. את שמינית הגמר הם עברו אחרי ניצחון בגומלין 0:1 על ליון אחרי 1:1 במשחק בצרפת וברבע הגמר כאמור הם ניצחו פעמיים את רומא.

ומה הולך להיות לנו כעת? אנחנו מאמינים בניצחון של מנצ'סטר יונייטד, שיושג אחרי מאבק קשה וממושך, אותו יכריע מי אם לא כריסטיאנו רונאלדו. לכו על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully