וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אלופים, אז עד הסוף

21.4.2008 / 15:12

הרד סוקס הפכו פיגור מאוחר של 5:0 וניצחו 5:6. אטלי ופילדלפיה ניצחה את המטס אבל איבדו את רולינס, היאנקיז נמלטו מסוויפ

בוסטון - טקסס 5:6

הרד סוקס הם רשמית היאנקיז המודרניים, כאלה שלא משנה איך ומתי תוביל עליהם, יידעו לצאת מזה. מני רמירז הורחק באינינג השני, בוסטון פיגרה 5:0 בשביעי ו-5:2 בכניסה לשמיני, אבל אז חזרו הרד סוקס עם חבטה משווה של דסטין פדרויה ועם הולכה של שון קייסי על בסיסים מלאים. שבע זריקות בלבד הספיקו לג'ונתן פפלבון לשמור על הניצחון של טים ווייקפילד, שהגיש שמונה אינינגים והיה בכלל בעמדת הפסד. הומר למילטון בראדלי מטקסס, הפסד לסי ג'יי ווילסון.


טורונטו - דטרויט 3:5

הטייגרס לא מצליחים לייצר מומנטום, כשביתרון 1:2 באינינג הרביעי ספגו ארבע ריצות, שלוש מהן ממחבטו של דייויד אקשטיין שירה להומר. חמישה אינינגים הספיקו לאיי ג'יי בארנט הבינוני, נייט רוברטסון עם ההפסד וג'רמי אקארדו עם השמירה. אלא שהסיפור הגדול יותר בטורונטו הוא שיחרורו של פרנק תומאס. הביג הרט התפרץ על המנג'ר ג'ון גיבונס על כך שהושאר מחוץ לסגל בשבת ומייד שוחרר. הוא מנהל מגעים עם מספר קבוצות, בהן שיקגו וייט סוקס בה בילה את מרבית הקריירה, כשהג'ייז עדיין חייבים לו שבעה מיליון דולר, יתרת החוזה שמסתיים בסוף העונה.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 7:1

אנדי פטיט הגיש פנינה של שבעה וחמישה ללא ריצת חובה, ג'וני דיימון חבט להומראן וסטיב טראקסל נחל את ההפסד, אבל הסיפור המעניין הוא אלכס רודריגז. א-רוד נפצע ברגלו באינינג השישי, וכרגע לא ברור אם יוכל לפתוח במשחק הבא של קבוצתו. הוא מוגדר "מיום ליום".


מינסוטה - קליבלנד 1:2

ג'סטין מורנו חבט את הכדור המנצח מידי רפאל פרז באינינג העשירי, והעניק למאט גרייר את הניצחון. ברנדן האריס ממינסוטה חבט להומר על פול בירד, שהיה מבריק עם שבעה ושלושה אבל לא זכה בניצחון. גם סקוט בייקר היה תותח עם שבעה ושמונה, אבל לא זכה להכרעה.


טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 6:0

ג'ים ת'ומה חבט להומר מספר 512 וכעת הוא ממוקם במקום ה-19 בין חובטי ההומראן של כל הזמנים. ג'ון דאנקס היה חשמל עם שבעה ושמונה ואדווין ג'קסון ממשיך לחזור לגודל טבעי עם שש ריצות חובה ב-4.1 אינינגים.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 4:2

המארינרס נחלצו מסוויפ, כשריצ'י סקסון ממשיך לעשות שמות בהגשת האיינג'לס, הפעם עם הומר על דסטין מוסלי. 7.2 אינינגים ושמונה קטילות למיגל באטיסטה, שמירה לאוסטרלי ריאן רולנד סמית', שסגר עם שליש אינינג את המשחק לאחר שהמלאכים כבר התדפקו על הדלת.


אוקלנד - קנזס סיטי 1:7

אינינג שלישי בן חמש ריצות הספיק לאוקלנד כדי להכניע את לוק הוצ'באר ולהעניק לשחקנית הפורנו דיינה איבלנד ניצחון. שלוש חבטות לבובי קרוסבי בניצחון של האייז.

NL: מה עשית, צ'רלי?

פילדלפיה - ניו יורק מטס 4:5

הפיליז הובילו 0:4, ספגו ארבע ריצות באינינג השישי וחזרו להוביל אחרי הומר של פדרו פליז באינינג השביעי. המחבט של צ'ייז אטלי סיפק שני הומרים מידיו של מייק פלפרי, ג'יי סי רומרו זכה בניצחון, פדרו פליסיאנו רשם את ההפסד ובראד לידג' את השמירה. הסיפור של המשחק הוא צ'רלי מנואל, מאמן פילדלפיה, שהחליט להכניס את ג'ימי רולינס הפצוע לחבוט כמחליף, מה שגרם לכניסתו של השורטסטופ המצוין לרשימת הפצועים לראשונה בקריירה. זה קרה לאחר שבמעמד על הצלחת גרם רולינס לפגיעה חמורה יותר בקרסול הפגוע שלו.


אריזונה - סן דייגו 9:4

רנדי ג'ונסון שמר את הדיאמונדבקס בשוויון 1:1 עד לאינינג החמישי, בו התפרק, ספג חמש ריצות ורשם את ההפסד. משחק גדול לג'סטין הובר מהפאדרס עם הומר, שתי חבטות, שלושה ריביז ושתי ריצות. קונור ג'קסון עם הומר לאריזונה, רנדי וולף עם הניצחון.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 6:13

אראמיס רמירז חבט להומר בן שתי ריצות, אבל כוכב ההתקפה של הקאביז היה השורטסטופ המתפתח להיות מצוין ריאן ת'ריו, עם ארבע חבטות, שלוש ריצות, שני ריביז ואחד אלוהינו שבשמיים ובארץ. ניצחון שלישי לריאן דמפסטר, שטור ההפסדים שלו עדיין עומד על 0, הפסד לזאק דיוק.


פלורידה - וושינגטון 1:6

סקוט אולסן המצוין הגיש שבעה אינינגים, זכה בניצחון שלישי העונה וה-ERA שלו עומד על 2.60 עם מאזן של 0:3. הנלי רמירז, אחד הכוחות העולים בליגה, חבט לצמד הומרים, לואיס אייאלה עם ההפסד.


סינסינטי - מילווקי 3:4

כשהברוורס עלו ל-1:3 באינינג העשירי הסיפור נראה סגור, אבל אז עלה אריק גאנייה המותש, לאחר שבוע ארוך של עבודה, ונתן הומרים לפול באקו ולאדווין אנקרנסיון, השני שלו במשחק. קן גריפי ג'וניור חתם את המהפך עם סינגל על סלומון טורס. ג'רד בארטון זכה בניצחון וגאנייה בהפסד, כשיובאני גאייארדו ממילווקי רושם שבעה וארבעה וארון הראנג חוזר לעצמו לאחר פתיחה גרועה בתחילת השבוע עם שמונה ושמונה.


אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 1:6

בפעם הראשונה מזה שמונה שנים הצליחו הברייבס לטאטא את הדודג'רס, כשג'ייר ג'רג'נס תורם המון למאמץ עם שבעה ושמונה טובים במיוחד. קלי ג'ונסון ומארק טשיירה עזרו לג'רג'נס עם הומרים, הירוקי קורדובה נחל את ההפסד. לוס אנג'לס נראית לא טוב.


סט. לואיס - סן פרנסיסקו 8:2

אינינג שלישי של הג'איינטס היה משופע בשש ריצות, כשהמצת העיקרי נדלק מכיוונו של ג'ון באוקר עם הומר על בריידן לופר. ג'ונתן סאנצ'ז זכה בניצחון לאחר חמישה אינינגים מינימליים, הפסד ללופר.


יוסטון - קולורדו 4:6

הישועה לאסטרוס הגיעה דווקא מצידו של שחקן הרוקיז עד לעונה שעברה, קאזו מאטסוי, שעקץ עם סינגל בן שתי ריצות באינינג השמיני ועזר להפוך את התוצאה מ-4:3 ל-4:6. ווסלי רייט היה המגיש המנצח וחוזה ולוורדה סיפק שמירה שניה העונה. בריאן פואנטס שבר את השמירה וגם הפסיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully