וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: אנהיים מחוץ לפלייאוף

21.4.2008 / 14:48

האלופה ספגה ארבעה שערים בשליש האחרון, ונוצחה על ידי דאלאס 4:1 ו-4:2 בסדרה. דטרויט עלתה לשלב השני אחרי 2:4 על נאשוויל

אנהיים דאקס, אלופת 2006/07 בהוקי קרח, כבר לא תגן השנה על התואר. הדאקס נוצחו אור ליום שני על ידי דאלאס סטארס 4:1 ו-4:2 בסיכום הסדרה כולה. קורי פרי הוביל את הברווזים ליתרון בשליש השני, אולם בשלישי התפרקה ההגנה של ז'אן סבסטיאן ז'יגר, שספג שלושה שערים, מידי סטפן רובידה, סטו בארנס ולואי אריקסון. את הרביעי הבקיע מייק מודאנו לתוך רשת חשופה, ונתן את האות לחגיגות של הקבוצה הביתית. זו הייתה סדרת הפלייאוף הראשונה שדאלאס מנצחת לאחר חמש שנים.

אנהיים הפכה לאלופה החמישית ברציפות שלא מצליחה לעבור שלב בפלייאוף בעונה שעוקבת לתואר. "זה מאכזב, כי אנחנו יודעים שיכולנו ליותר", אמר המגן סקוט נידרמאייר. "יש לנו רף גבוה בהרבה מהפסד בשלב הזה". המאמן רנדי קרלייל הוסיף: "לא ברור לי למה אנחנו מנסים להיות מועדון שמגיע בכל שנה למאי ולא מצליחים".

גם דטרויט בשלב השני של הפלייאוף לאחר ניצחון בנשוויל 0:3 ו-2:4 בסדרה. לכריס אוזגוד הספיקו 20 עצירות כדי לשמור על רשת נקיה, בסיועם של ניקלאס לינדסטרום, יירי האדלר ובריאן רפאלסקי. 40 עצירות של דן אליס מהפרדאטורס לא מנעו את הדחת קבוצתו.

קלגארי וסן חוזה הולכות למשחק שביעי במערב, לאחר שהפליימס ניצחו בבית 0:2. מיקה קיפרוסוף הגן ללא דופי וללא שער חובה על רשתו עם 21 עצירות, אואן נולאן ודיימונד לאנגקוב הבקיעו את השערים לקבוצה הקנדית.



  • עוד באותו נושא:
  • הוקי קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully