וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "אני מאמין שחבריי יעלו ליגה בלעדיי"

21.4.2008 / 7:33

חלוץ הפועל חיפה יעבור ניתוח בקע, שבגינו יסיים מוקדם מהצפוי את העונה: "חבל, רציתי להיות מלך שערים. מודה לאוהדים שהעריכו אותי"

חלוץ הפועל חיפה, עדן בן בסט, יעבור ביום ראשון הקרוב ניתוח בקע (קילה), שמשמעותו סיום מוקדם של העונה. החלוץ התייעץ עם מספר רופאים ולאחר ששמע את דבריהם החליט שלא להסתבך ולעבור את הניתוח.

"ניסיתי לברר אם אפשר לשחק עם הפציעה והתייעצתי עם מספר רופאים שאמרו שזה יכול רק להחמיר, ויש סכנה שיצטרכו להוציא לי חתיכה מהמעיים. לכן החלטתי שלא להסתבך ולעשות את הניתוח עם כל הצער", אמר בן בסט בראיון וידאו לאתר "הר הגעש באדום", האתר הרשמי של הקבוצה. "מבחינתי נגמרה העונה, מדובר בשישה שבועות החלמה. אני מאמין שחבריי לקבוצה יסתדרו ויעלו ליגה גם בלעדיי".

לבן בסט הייתה ציפיה לתואר כפול, שלפחות אחד ממנו לא יממש: "עצוב לי מאוד גם מבחינה אישית וגם מבחינה קבוצתית. רציתי לסיים מלך שערים ולהעלות את הפועל חיפה ליגה. אני חושב שעשיתי מעל ומעבר ותרמתי הרבה בשביל הקבוצה הזאת, ועצוב לי שזה נגמר ככה. אני מרגיש שהתקדמתי מאוד ואני הכי מאושר שעשיתי את הצעד הזה". על אוהדי הקבוצה אמר בן בסט: "אני חושב שזה הזמן להגיד להם מילה טובה, אחרי שלקראת אמצע העונה כבר התחילו לעודד אותי ולהבין את המשמעות שלי פה".

משחק הבית הקרוב של הקבוצה מול הפועל נצרת עילית יתקיים ביום שני. מהמפגש ייעדרו הקשר רן אבוקרט, יניב צ'יצ'יאן וקוני ג'קריצ'ה (צהובים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully