וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מאכזבת לקליגר וגל בשבוע הייר

21.4.2008 / 9:25

צמד שייטי ה-470 מדורג במקום ה-51 בלבד בתום שני שיוטים בצרפת. קורניציקי ובוסקילה במקום ה-14. משיח במקום השישי

שמונה שייטים ישראלים מתחרים השבוע בתחרות שבוע הייר בצרפת, שנחשבת לאחת היוקרתיות בעולם בשייט האולימפי. על כך יעיד מיקומם של צמד שייטינו הבכירים, גידי קליגר ואודי גל, שמדורגים רק במקום ה-51 בתום יום התחרויות הראשון. השניים סיימו במקום השמיני בשיוט הראשון, ופסלו בשיוט השני בגלל זינוק מוקדם - מה שדירדר אותם בדירוג. בכל מקרה, קליגר וגל יוכלו לזרוק את השיוט הגרוע שלהם בהמשך התחרות, ולשפר משמעותית את מיקומם. דווקא הצמד הישראלי השני, אייל לוין וים אמיר, סיים במקומות 2 ו-16 והוא מדורג במקום ה-11 הכללי. אלבארו מריניו ומיגל נונייז הפורטוגלים סיימו במקומות 1 ו-2 והם מובילים את התחרות.

אצל הנשים, ניקה קורניצקי וורד בוסקילה סיימו את שני השיוטים הראשונים במקומות 7 ו-26 והן מדורגות במקום ה-14 הכללי. הצמד ההולנדי מרסליין דה קונינג ולובקה ברקהוט מובילות את התחרות עם 4 נקודות שליליות.

נופר אדלמן סיימה את שני השיוטים הראשונים בדגם הלייזר רדיאל במקומות 3 ו-15 והיא מדורגת 14 כללי. נמרוד משיח, שלא ישתתף במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, סיים פעמיים במקום השלישי בגלשני רוח מדגם ניל פרייד לגברים, והוא מדורג במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully