וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס ממשיכים לסגור חשבונות

20.4.2008 / 11:53

הקבוצה מניו יורק שוב ניצחה את הפיליז, 2:4. בורס ובולטימור השתיקו את היאנקיז 0:6, מני שוב היה שם בשביל בוסטון, מול טקסס

פילדלפיה - ניו יורק מטס 4:2

בשנה שעברה פילדלפיה דפקה היטב את התוכניות של המטס לפלייאוף, וחוזה רייס, דייויד רייט ואוליבר פרז דאגו להזכיר שזה יושב להם בראש. פרז הגיש 5.2 אינינגים, רייס חבט להומר ורייט סיים עם שתי חבטות ושתי ריצות כדי לסחוב את המטס לניצחון רביעי ברציפות על פילדלפיה. בילי וגנר עם השמירה, ג'יימי מוייר קשישא עם ההפסד וצ'ייז אטלי מפילדלפיה עם הומר משלו.


אריזונה - סן דייגו 3:10

את זה שהדיאמונדבקס הם אחת הקבוצות הטובות בליגה כבר אמרנו? יממה אחרי שהשרישה תשיעייה על גרג מדוקס, אריזונה התעוררה באינינג השביעי, נחלצה מפיגור 3:2 ליתרון 3:4 וסגרה עניין עם 6 ריצות באינינג השמיני. שתי חבטות ושתי ריצות לג'סטין אפטון המצוין, ניצחון לחואן קרוז והפסד לג'ו תאצ'ר. בריאן ג'יילס ופול מקאנולטי עם הומרים לסן דייגו.


פלורידה - וושינגטון 5:6

בשקט בשקט ממשיכים המארלינס בפתיחת העונה הטובה שלהם, כשווס הלמס נחלץ לעזרתו של קווין גרג. גרג שבר שמירה ביתרון 3:5, אבל הלמס חבט לריצה המנצחת בתחתית האינינג התשיעי והעניק לו ניצחון. סול ריברה רשם את ההפסד.


יוסטון - קולורדו 3:2

הרוקיז ממשיכים לנצח, כשארון קוק רושם שבעה וארבעה יפים ומני קורפאס שומר בפעם הרביעית העונה. וונדי (???) רודריגז עזבה את המגרש לאחר ארבעה אינינגים עקב פציעה ביוסטון, ואוסקר ויאריאל היה האיש שרשם את ההפסד. הומר רביעי העונה לג'יי אר טאוולס מיוסטון.


סט. לואיס - סן פרנסיסקו 3:0

טים לינסקאם עשוי להיות פקטור משמעותי בליגה, ואתמול שוב הוכיח את זה. המגיש של הג'איינטס גמא שבעה אינינגים וטיגן חמישה חובטים, כשארון רוואנד עוזר לו מהצד ההתקפי עם הומר ושני ריביז. בריאן ווילסון עם השמירה, ג'ואל פיניירו עם ההפסד.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 1:13

הקאביז התפוצצו עם שבע מ-13 ריצותיהם בשלושת האינינגים הראשונים, כשהקרבן הוא טום גורזלאני, ששרד רק 2.2 אינינגים. שישה אינינגים סולידיים עם שבעה חישמולים לבן דת משה ג'ייסון מארקי, דרק לי ודאריל וורד עם הומרים לקאביז.


סינסינטי - מילווקי 5:3

ומי שוב בא לעבודה? אריק גאנייה, ששמר בהצלחה בפעם השישית העונה, הפעם על הניצחון של הסוס הותיק והנעלם גיירמו מוטה. ביל הול היה אחראי לניצחון עם דאבל בן שתי ריצות באינינג העשירי. דייויד וות'רס עם ההפסד, ג'ואי ווטו עם הומר שלישי העונה לרדס.


אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 1:4

הברייבס ניצחו, אבל הרגע הסמלי של המשחק היה שייך לאנדרו ג'ונס, שחבט להומר ראשון העונה וראשון בקריירה נגד הברייבס ולא במדיהם. לצערו ולצער הדודג'רס, זו הייתה הפעולה החיובית היחידה שעשו נגד צ'אק ג'יימס. ג'יימס הגיש במקום טום גלאווין שנכנס לרשימת הפצועים, ומילא את חלקו עם חמישה אינינגים ראויים. מני אקוסטה עם השמירה, צ'אד בילינגסלי עם ההפסד.

פאוור מני

בוסטון - טקסס 3:5

מני רמירז מסרב להירגע, וממשיך לסגור שבוע ענק. הסלאגר של בוסטון ראה את דייויד אורטיז משווה את התוצאה באינינג השמיני ל-3:3, אמר לעצמו "איי קן דו בטר" והפציץ עם הומר בן שתי ריצות, שאחריו סגר ג'ונתן פפלבון את הדלת על הריינג'רס. חאווייר לופז זכה בניצחון, ג'ואקים בנואה עם ההפסד וג'וש המילטון עם הומר לטקסס.


מינסוטה - קליבלנד 0:3

ביום שבו בלקבורן דופקת את מנצ'סטר יונייטד, בא אחד, ניק בלקבורן, ותקע את האינדיאנס. בלקבורן הגיש 7.2 אינינגים טובים מאוד, נתמך בג'סטין מורנו שירה להומר והניח לג'ו ניית'ן לסיים עם שמירה קלילה. ג'ייק ווסטברוק (שבעה וארבעה) המשיך ביכולת הטובה של אפריל, אבל לא נמנע מהפסד שני.


טורונטו - דטרויט 2:3

דסטין מקגאוון הגיש שבעה אינינגים טובים עבור הג'ייז, כשהוא נתמך בהומר של אלכס ריוס על ג'רמי בונדרמן ורושם ניצחון. שמירה מוצלחת לבי ג'יי ריאן, שאמנם רשם שתי חבטות חובה אבל הכיש את כל הצד באינינג התשיעי.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 0:6

בריאן בורס עמד על הגבעה 5.2 אינינגים, ולאחר מכן הוחלף על ידי ג'ים ג'ונסון. השניים התקמבנו על שריפה חלקה של הליינאפ המפחיד של היאנקיז, כשבורס לוקח את הניצחון וג'ונסון את השמירה. קווין מילאר עם הומר על איאן קנדי, שצלח רק 2.2 אינינגים. היאנקיז בצרות עם הרוטציה שלהם.


טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 0:5

אנדי זוננשטיין הביא בליל הסדר גאווה לעמו היושב בציון. המוני בית ישראל חוגגים היום ברחבי המדינה את השאט אאוט המבריק של זוננשטיין - תשעה אינינגים, שלוש חבטות בלבד וארבעה אוורורים. שבעה וחמישה למארק בהרלי, שרשם גם את חמש ריצות החובה של הגרביים ואת ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 1:4

ושוב, המלאכים הגיעו לסיטואציה של שמירה, אבל פרנסיסקו רודריגז עבד כל כך קשה לאחרונה, שסקוט שילדס היה האיש שהתכבד. ארווין סנטנה הגיש פנינה עם שמונה ושמונה ואריק אייבאר השורטסטופ רשם שתי חבטות ושני ריביז שעשו בסופו של דבר את ההבדל. הפסד למלאך בדימוס ג'רוד וושבורן.


אוקלנד - קנזס סיטי 5:6

ג'ואי דיוויין עם הניצחון, יוסטון סטריט עם השמירה וג'ואל פראלטה עם ההפסד. הומרים לחוזה גיין ולמיגל אוליבו מקנזס סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully