וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאטלנטה יש בשורה טובה ובשורה רעה

19.4.2008 / 12:00

הטובה היא שצ'יפר ג'ונס ממשיך ללהוט, הרעה היא שלראשונה בקריירה, גלאווין ברשימת הפצועים. ניצחון לסנטנה במטס ולבוסטון

אטלנטה - לוס אנג'לס דודג'רס 1:6

צ'יפר ג'ונס חבט לצמד הומרים בפעם השנייה בתוך יומיים, כשאוהדי אטלנטה מריעים לג'ונס אחר, אנדרו, במשחק השיבה שלו לעיר. אלא שהבשורה הרעה הגיעה מכיוונו של טום גלאווין, שלראשונה ב-22 שנות קריירה בליגה נכנס לרשימת הפצועים. המגיש בן ה-42 פצוע בשריר הירך, ולמרות שקיווה לשחק מול הדודג'רס, התברר כי הוא צריך עוד זמן להחלמה. ג'ף בנט פתח במקומו והיה סולידי מאוד במשך 4.2 אינינגים, אבל את הניצחון קצר וויל אומן שהחליפו. דרק לואו היה המגיש המפסיד, אנדרו עם הריצה היחידה ללוס אנג'לס.


סט. לואיס - סן פרנסיסקו 1:11

את זה שהג'איינטס לא מספקים תמיכה למאט קיין אנחנו כבר יודעים, אבל זה שהוא חוטף בראש די חדש. שש ריצות של הקרדינלס באינינג הרביעי מוטטו את קיין והענקים, כשטוד וולמאייר מגיש מהצד השני שבעה ומנטרל שישה במשחק ענק. הומר וארבעה ריביז לאלברט פוחולס, הומר גם לכריס דאנקן.


אריזונה - סן דייגו 0:9

גרג מדוקס חטף בראש כבר באינינג הראשון עם שש ריצות, אבל לבאד בלק לא הייתה ברירה: אחרי משחק של 22 אינינגים, מדוקס היה חייב להמשיך. הוא המשיך שבעה אינינגים, כשהוא חוטף את כל תשע ריצות החובה של הפאדרס. קונור ג'קסון מאריזונה הראה למה סטטיסטיקה לא תמיד קובעת. כשהיא צריך דאבל כדי לרשום סייקל הוא רץ לבסיס השלישי, לטריפל שני שלו במשחק. "לא אשקר, ברור שחשבתי לעצור בבסיס השני", הודה השחקן הצעיר. שבעה ושלושה מעולים לדני הארן.


יוסטון - קולורדו 11:5

הרוקיז לא הותשו, מסתבר, מהיום הארוך בסן דייגו, ובוודאי לא חובט הריצה המנצחת שם, טרוי טולוויצקי. הצאר הרוסי חבט לשני דאבלים ולשלושה ריביז, ועזר לפרנקלין מוראלס לרשום את הניצחון למרות חמישה אינינגים בינוניים. כריס סמפסון צלח 0.2 אינינגים בלבד לפני שנשלה מהמשחק עם שש ריצות חובה והפסד.


סינסינטי - מילווקי 5:2

אריק גאנייה, שפתח מזעזע את העונה, ממשיך להתייצב. גאנייה רשם שמירה חמישית, כשהבעיה היא נער השיש, בן שיטס. שיטס, שבילה ברשימת הפצועים יותר משביבי נתניהו מבלה בחו"ל, יצא אחרי חמישה אינינגים בגלל כאבים בידו. הוא ניצח, אמנם, אבל לא הספיק לרשום הופעת איכות. ביל הול עם הומר שישי העונה, ברונסון ארויו עם ההפסד.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 2:3

אינינג רביעי בן שלוש ריצות הספיק לריץ' היל והקאביז להכניע את איאן סנל והפייראטס. קרי ווד שמר בהצלחה, נייט מקלאות' עם הומר לפיטסבורג.


פלורידה - וושינגטון 6:4

הנשיונאלס, לבטח אחת הקבוצות החלשות בליגה, הפציעו עם אינינג שביעי בן שלוש ריצות, שהפך את התוצאה והעניק להם ניצחון חמישי העונה. ניק ג'ונסון היה אחראי לשלוש הריצות עם דאבל מנקה בסיסים, טים רדינג זכה בניצחון וג'ון ראוש רשם את השמירה. הומראן לג'וש ווילינגהאם בפלורידה, הפסד לג'סטין מילר.


פילדלפיה - ניו יורק מטס 6:4

זה היוהאן סנטנה שאנחנו מכירים. האס של ה-NL ספג, אמנם, שלוש ריצות, אבל ענה עם שבעה אינינגים ועשרה טיגונים, כשהוא מסתייע בשלוש ריצות של חבריו במעלה האינינג השמיני. דייויד רייט רשם ארבע חבטות במשחק, בילי ווגנר סיפק את השמירה. מהצד השני היה קול האמלס מעולה עם שבעה וארבעה, אבל נכנע לדומיננטיות של סנטנה במשך שבעה אינינגים, וכשהפיליז התחילו לעלות על הלוח הוא כבר היה בעמדה של הפסד. צ'ייז אטלי וגרג דובס עם הומרים לפילדלפיה.

בוקר טוב, מר אורטיז

בוסטון - טקסס 3:11

לדייסקיי מאטסוזקה יש כבר ארבעה ניצחונות, כשבהופעה לא מבריקה של 5.1 אינינגים הוא רושם את הרביעי שלו, הודות להומר ולחמישה ריביז של דייויד אורטיז. זה היה הומר שני של אורטיז העונה, ודסטין פדרויה הצטרף אליו עם הראשון שלו. לואיס מנדוזה עם ההפסד, האנק בליילוק עם הומר לריינג'רס.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 2:8

פיל יוז פשוט לא מצליח להרים את עצמו. יוז היה טוב במשך חמישה אינינגים, אבל בשישי הוביל התפרקות גדולה של היאנקיז, כשספג ארבע מתוך שבע ריצות החובה באינינג, וסיים עם חמש ריצות חובה והפסד. שישה אינינגים היו מנת חלקו של דניאל קבררה בניצחון, צ'אד מולר עם ההומר היחיד במשחק לניו יורק.


טורונטו - דטרויט 8:4

הטייגרס התאוששו במהרה מהפסד יום חמישי עם ניצחון נוסף שמחזיר להם את הצבע ללחיים. הבלו ג'ייז הובילו 1:4 כשבאינינג השישי צימקו הטייגרס ל-4:3. ואז הגיע השביעי, ובו ג'רמי אקארדו הגרוטאתי שוב הרג לבלו ג'ייז משחק. דטרויט שמה ארבע ריצות על הלוח והמשיכה לניצחון. קני רוג'רס זכה בניצחון ראשון שלו מאז יולי, אדגר רנטריה עם הומר ושלושה ריביז לדטרויט. הומר לרוד בראחאס בטורונטו.


טמפה ביי - שיקגו וייט סוקס 9:2

ארבע ריצות באינינג השלישי ועוד ארבע ברביעי על ג'ף נימן עשו את החיים של חאווייר ואסקז קלים. ואסקז גמא 6.1 אינינגים וניצחון, גם בעזרת המחבטים של פול קונרקו וג'ים ת'ומה, שרשמו הומר כל אחד.


מינסוטה - קליבלנד 4:0

או-אה, זוכרים מה אמרנו על קליף לי רק ביום שישי? האיש פשוט לא רואה בעיניים. לי טיגן שמונה חובטים בשמונה אינינגים, זכה בניצחון שלישי וה-ERA שלו עומד על 0.40. רק חמישה אינינגים לפרנסיסקו ליריאנו המאכזב.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 4:5

דבר אחד כבר בטוח: האיינג'לס לא יחטפו בסדרה הזו סוויפ מסיאטל (מסיאטל!). ריצ'י סקסון חבט לשני הומראנס ולכל ארבע הריצות של המארינרס, ולא היה רחוק מהשלישי, שגם היה מנצח את המשחק. סקסון חבט מידיו של פרנסיסקו רודריגז באינינג התשיעי, כשטוריי האנטר, שיודע לעשות את הפעולות האלה טוב יותר מכל אחד אחר בליגה, שדד אותו בברוטאליות ותפס את הכדור שכבר היה מעבר לגדר. האנטר תרם שלוש חבטות ושלושה ריביז, אם זה לא מספיק, כשהוא מזכה את קיי-רוד בשמירה השביעית שלו העונה. שמונה אינינגים לג'ו סונדרס בניצחון, אר.איי. דיקי עם ההפסד.


אוקלנד - קנזס סיטי 2:13

צ'אד גאודין הגיש שבעה אינינגים יפהפיים עם שמונה הכשות, בובי קרוסבי חבט להומר ולחמישה ריביז ובריאן בניסטר, ששמר את הרויאלס במשחק עם יתרון, התפרק באינינג השישי ורשם את ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully