וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ עלתה על הגל

אתר שוטר

18.4.2008 / 18:50

גל אברהם כבש 10 שערים והאלופה ניצחה את אס"א 19:29 בפתיחת הפלייאוף. אוהדי הקבוצות התפרעו. נס ציונה- הפועל ראשל"צ 32:32

סדרות חצי גמר הפלייאוף בכדוריד הערב (שישי) לדרך, ובמוקד אירחה מכבי ראשון לציון אירחה את אס"א תל אביב למשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף, כשההפסד הצורב ליריבתה בגמר גביע המדינה עדיין מהדהד בראשה. במחצית פרץ עימות אלים בין אוהדי שתי הקבוצות, אך על הפרקט היתה זו האלופה שהכניעה את אס"א ללא תנאי עם 19:29. חצי הגמר השני בו אירחה א.כ נס ציונה את הפועל ראשון לציון היה מותח וצמוד, ובסיום הדרמה נרשם שוויון 32:32. שתי הסדרות הן בשיטת הטוב משלושה משחקים. נצא לדרך עם שיווחם של מישל מיכאלי, ליטל חסיד ואלון יהודיוף מאתר שוטר.

מכבי ראשון לציון - אס"א תל אביב 19:29 (0:1 בסדרה)

האלופה הגיעה למשחק הזה בוערת, אחרי שהגביע נשמט מידה בעימות השבוע מול האורחים. אס"א פתחה לא רע ועלתה ל-2:4, אבל אז מכבי ראשון לציון שטפה את המגרש, נטלה את הרסן ורצה ליתרון 10:13 במחצית. במהלך ההפסקה פרצה תגרה בין אוהדי שתי הקבוצות, וחבר הנהלת מכבי ראשון לציון, יורם יבלונקה, הוכה על ידי אוהדי אס"א. המשטרה התערבה, ולאחר שנרגעה המהומה, חודש המשחק. אבל למחצית השניה עלתה רק קבוצה אחת, אס"א הפגינה יכולת חלשה, ועשרה שערים של גל אברהם סייעו למכבי ראשון לנצח 19:29. מישה צ'אפ הוליך את התל אביבים עם 5 שערים.

א.כ נס ציונה - הפועל ראשון לציון 32:32

המארחת פתחה בצורה מפוזרת ואיבודי הכדור שלה בפתיחה, נוצלו על ידי האדומים שעלו ליתרון 4:7. שחקני ראשון ניצלו תצוגה הגנתית חלשה של נס ציונה, ומנעו ממנה נקודות במתפרצות. לקראת תום המחצית הראשונה התעוררו שחקניו של רן קנון ופיגרו 15:14 במחצית. נס ציונה פתחה את המחצית השניה בהגנה איזורית, והמהפך בתוצאה הגיע תוך 3 דקות. קצב המשחק הפך מהיר, והתוצאה עברה מצד לצד. פנדל מוצלח של הפועל ראשון לציון, 2 שניות לסיום, קבע שוויון 32:32 בסיום.

מאמן נס ציונה, רן קנון אמר בסיום: "פלייאוף כמו שפלייאוף צריך להיות. הרבה לחץ ומתח. נחזור לפה למשחק אחרון. לדעתי לא היה פנדל בסיום, אבל אני לאובייקטיבי".

שחקן הפועל ראשון לציון, עידן מימון: "גם אם נתתי משחק אדיר, זה לא אומר כלום אם לא ניצחנו. הובלנו לקראת הסוף, אך החמצנו במאני טיים וככה אי אפשר לנצח. עשינו טעויות קריטיות, ואני מאוכזב מאוד. רציתי לחגוג ליל סדר עם ניצחון, זה מאכזב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully