וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע

18.4.2008 / 14:23

השתטחות על קברי צדיקים בגרסה האמריקאית, ההתפוצצות של מני רמירז, הדעיכה של ורלאנדר והגיל האמיתי של מיגל טחאדה

1. ה-סיפור של השבוע היה בניו יורק. לאחר שפועל באיצטדיון החדש של היאנקיז סיפר כי הטמין חולצה של הרד סוקס, הופסקו העבודות ופועלים חצבו בבטון כדי להוציא את החולצה, שנקברה שם לצורכי קללה על הפסים. נשיא היאנקיז, רנדי לוין, אמר כי בתחילה חשב המועדון להשאיר את החולצה, אבל "אסור לתת פרס למישהו שהגיע כדי לעשות נזק".

עם כל העובדה שהסיפור הזה מאוד משעשע, יש לומר, הרי שהחולצה הזו עלתה לא מעט כסף בתקציב הבניה. אנחנו תמיד נוהגים לצחוק על כדורגלנים שעולים להשתטח על קברי צדיקים או לקבל ברכה מהרב. אז אולי כאן הדת לא מעורבת, אבל פגאניות ואמונת שווא בקללות למיניהן בהחלט ניתן למצוא. רק שמישהו יזכיר ליאנקיז שבתוך ארבע שנים זכו הרד סוקס והוייט סוקס בשלוש אליפויות, למרות כל מיני במבינוס וגרביים שחורים.

2. בארי זיטו פתח את העונה עם מאזן 4:0 לראשונה בקריירה, המאזן של ג'סטין ורלאנדר מדטרויט הוא 3:0. בעוד זיטו, סיי יאנג לשעבר, לעולם לא יצדיק את החוזה המנופח שלו בסן פרנסיסקו, לורלאנדר יש לאן להתקדם והרבה מאוד להוכיח. נמשיך לעקוב אחריו.

3. שש שעות, 16 דקות ו-22 אינינגים נמשך המשחק בין סן דייגו לקולורדו בבוקר יום שישי. בזמן הזה אפשר לטוס מניו יורק לסיאטל, לראות כמעט חמש פעמים את "דבי עושה את דאלאס" (המקורי), לקרוא עשר פעמים את "מי הזיז את הגבינה שלי" ואפילו להכין חצי חמין לשבת. וואו, זה הרבה זמן.

4. לאריק הינסקי מטמפה ביי יש כבר ארבעה הומראנס. הינסקי הגיע לליגה ב-2002, זכה בתואר רוקי השנה ומאז הפך לשחקן לא משפיע בטורונטו ובבוסטון. בהתחשב בעובדה שקרלוס פניה עשה בעונה שעברה קאמבק אדיר ברייז, אולי הגיע גם הזמן של הינסקי להמציא את עצמו מחדש.

5. מישהו ראה את בארי בונדס?

מני הולך על הקופה

6. היחסים בין תיאו אפשטיין למני רמירז מעולם לא היו מזהירים. רמירז דרש טריידים, תיאו ניסה להעביר אותו ואיכשהו החובט תמיד נשאר בבוסטון. רמירז משחק עכשיו בשביל החוזה הבא שלו. הוא כבר בן 36, אבל עדיין נשאר לו הרבה מאוד בקנה. בסוף העונה תוכל בוסטון לממש אופציה של 20 מיליון דולר ולהשאירו. עם היכולת שהסלאגר מגלה עד כה (קצב של 50-55 הומרים לעונה), אי הוודאות התמידי סביב בריאותו של דייויד אורטיז והקושי למצוא חובט מחונן בשוק, יכול מאוד להיות שאפשטיין ייאלץ לסתום את האף ולהמשיך את הרומן.

7. מיגל טחאדה גילה ליוסטון שהוא בעצם בן 33 ולא 31. התופעה של זיוף גיל מאוד מוכרת ב-MLB אצל השחקנים המרכז אמריקאים, ובעיקר אלה מהרפובליקה הדומיניקנית, שמבקשים לפרוץ את הדרך למייג'ור ליג. זה משפיע בעיקר בגילאים הצעירים (כמו במקרה דני אלמונטה, הנער הדומיניקני שהיה בן 14 והגיש בליטל ליגס של בני 12 ב-2001). עכשיו זה לא כל כך חשוב. חוץ מזה, שהאסטרוס יגידו תודה שטחאדה זייף רק שנתיים ולא ארבע או חמש.

8. אדם ויינרייט היה אחד מגיבורי הזכיה של סט. לואיס בוורלד סירייס של 2006, כשעלה כקלוזר בפלייאוף במקום ג'ייסון איזרינגהאוזן הפצוע, וכל זאת כשהיה למעשה רוקי. ויינרייט, שהגיע בטרייד מאטלנטה ב-2003 כפרוספקט, יועד להיות פותח ובשנה שעברה רשם 14 ניצחונות ו-ERA של 3.70, מאזן סביר. את העונה הזו הוא פתח עם שני ניצחונות והפסד, כשבשלושת המשחקים הוא לא יורד משבעה אינינגים וה-ERA שלו עומד על 2.78. יכול להיות שהציפורים האדומות מצאו את האס הבא שלהן.

9. אדם ג'ונס היה היהלום שסיאטל שלחה בטרייד לבולטימור כדי לקבל את אריק בדארד. ביום רביעי נכנס בדארד לרשימת הפצועים וג'ונס חבט להומראן הראשון שלו. ביום חמישי ג'ונס הכניס את ריצת הניצחון. טרייד נמדד אחרי מספר שנים, וזה יהיה טרייד ששווה לבחון באזור 2010.

10. סי. סי. סבאתיה עדיין בטראומת הפלייאוף, פאוסטו קרמונה רק מתחיל להתאושש ומי מככב על הגבעה בקליבלנד? קליף לי, שתי תצוגות מוחצות נגד אוקלנד. לי מעולם לא מימש את הפוטנציאל שלו, ובשנה שעברה נפצע מוקדם וסיים את העונה עם 20 משחקים ו-ERA של 6.29. אולי השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully