וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן יחזור לאימונים בשבוע הבא

קרן שמש

18.4.2008 / 14:14

חלוץ הפועל ת"א, שנפצע בחצי גמר הגביע, סובל ממתיחה קלה. לעומתו, עדי סבג צפוי להיעדר כ-3 שבועות. אבוקסיס העביר אימון קל

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון קל בהדרכתו של עוזר מאמן האדומים יוסי אבוקסיס, וזאת בשל היעדרותו של אלי גוטמן. לאחר האימון התפזרו השחקנים ויצאו לחופשת החג ממנה יחזרו ביום שני ויחלו בהכנות לקראת המשחק מול קרית שמונה. בקבוצה השתדלו שלא להתעסק בהחלטת בית הדין המשמעתי של ההתאחדות שפסק ניצחון טכני לטובת מכבי הרצליה, החלטה שפוגעת בהפועל ת"א יחד עם שאר קבוצות התחתית. "אנחנו מאמנים שיהיה בסדר. עוד צפוי להיות עירור על ההחלטה אז בינתיים לא חושבים על זה, חוץ מזה נעשה כל מה שאנחנו יכולים בכדי לנצח במשחקים הבאים". אמר אחד השחקנים בקבוצה.

אמש התבררה חומרת פציעתו של שי אבוטבול, שישוב לאימונים סדירים ביום שני. הבוקר התקבלו גם תוצאות ה- MRI של עדי סבג ושלומי ארבייטמן שנפצעו במשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי. ארבייטמן סובל ממתיחה קלה ברצועה הפנימית והוא צפוי לחזור לאימונים בשבוע הבא, עדי סבג סובל מקרע חלקי ברצועה צולבת ורופאיו מאמינים כי הוא יחזור לפעילות בעוד כשלושה שבועות.

אמש התכנסו חברי ההנהלה, הבעלים, הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה במתחם חודורוב והרימו כוסית לכבוד חג הפסח. מושיק תאומים, נציג הבעלים, נשא דברים ובירך את כולם בברכת חג שמח. לקראת משחק גמר הגביע שייערך ב-13.5 פורסמו היציעים שהוקצו לאוהדי הפועל ת"א- שערים 13-18 ביציע המזרחי ושערים 1-2 ביציע המערבי. מחירי הכרטיסים ליציע המזרחי הינם 70 ש"ח למבוגר ו-45 ש"ח לילד/חייל מחירי הכרטיסים ליציע המערבי הינם 90 ש"ח למבוגר ו- 45 ש"ח לילד/חייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully