וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני לא רואה בעיניים

18.4.2008 / 11:52

שני הומרים של רמירז היקנו לבוסטון ניצחון 5:7 על היאנקיז בברונקס. משחק של 22 אינינגים הסתיים בניצחון של קולורדו על סן דייגו

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 7:5

מני רמירז ממשיך להצליף באחת הפתיחות הטובות שלו בקריירה. רמירז חבט לשני הומרים, הרביעי והחמישי שלו העונה, ושיתק את מייק מוסינה והברונקס. אחר כך כמעט גילח לו קייל פרנסוורת', המגיש המחליף של היאנקיז, את הראש. פרנסוורת' אמר "זה החליק לי מהיד", אבל הודה: "ניסיתי להיות אגרסיבי בהגשה אליו. ג'וש בקט היה מצוין עם שמונה אינינגים וחמישה חישמולים, ג'ונתן פפלבון פישל וספג שתי ריצות חובה, אבל הניצחון הגיע לגרביים. הומר למלקי קבררה על פפלבון, הפסד למוסינה.


קליבלנד - דטרויט 1:11

האינדיאנס עצרו את רצף הניצחונות של הטייגרס, כשפאוסטו קרמונה מתאושש מפתיחת עונה לא טובה עם 6.2 אינינגים סולידיים. מי שלא נכנס לעניינים עדיין הוא ג'סטין ורלאנדר, שנחל הפסד שלישי עם חמש ריצות חובה וה-ERA שלו עומד על 7.03. טראוויס הפנר וריאן גארקו עם הומרים לאינדיאנס.


בולטימור - שיקגו וייט סוקס 5:6

האוריולס ממשיכים לשמור על מאזן חיובי, כשכנראה בובי ג'נקס הרגיש שפסח מגיע, התבאס מהמצות והחליט לקבל עצירות. הקלוזר של שיקגו הרשה שתי ריצות חובה באינינג התשיעי כדי לשבור שמירה ראשונה העונה, ובאינינג העשירי חבט אדם ג'ונס לריצה המנצחת. הומר לניק מרקאקיס המתעורר בבולטימור, שניים לקרלוס קוונטין ואחד לג'ו קרידי בשיקגו, ניצחון לג'ורג' שריל, הפסד לבון לוגאן ועוד הופעת איכות לגאווין פלויד מהוייט סוקס.


טורונטו - טקסס 4:1

רוי האלאדיי שוב גמא משחק שלם, אלא שהפעם זה לא הספיק מול ויסנטה פאדייה והריינג'רס. פאדייה הגיש שבעה אינינגים טובים וזכה בניצחון, כשדייויד מרפי ואיאן קינסלר רושמים שלוש חבטות כל אחד בריינג'רס. סי ג'יי ווילסון עם השמירה.


מינסוטה - טמפה ביי 7:3

ג'ייסון האמל נתן הופעה טובה של שישה וחמישה, ג'יי פי האוול שמר עם שלושה אינינגים טובים ואריק הינסקי תרם לניצחון של הרייז עם הומר. בוף בונסר עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - קנזס סיטי 3:5

גארט אנדרסון הבלתי מתכלה רשם משחק של שתי חבטות ושלוש הכנסות רצים, ג'ון גארלנד הגיש 6.1 אינינגים ופרנסיסקו רודריגז, שלא מפסיק להגיע למצבי שמירה מאז שחזר מהפציעה לפני שבוע, סיפק את השישית שלו העונה. שבעה ושלושה לברט טומקו בהפסד.


אוקלנד - סיאטל 8:1

קרלוס סילבה הוא לא בחור של סטרייקאאוטים, אבל את הניצחונות הוא מספק בינתיים. סילבה זרק שבעה אינינגים עם הכשה אחת, עומד על מאזן 0:3 וה-ERA שלו הוא 2.79. שלוש חבטות לחוזה לופז וראול איבנייז, לני דינארדו עם ההפסד.

NL: לא רוצים לישון

סן דייגו - קולרדו 2:1 אחרי 22 אינינגים

אוי, זה היה מתיש. ג'ייק פיבי הגיש שמונה אינינגים אדירים עם 11 איוורורים, כשבצד השני רושם ג'ף פרנסיס שבעה ושבעה. אלא שקרב ההגשה לא הפסיק גם לאחר יציאתם של השניים, ורק באינינג ה-14 עלו הרוקיז ליתרון 0:1. נגמר? לא נגמר, כי הפאדרס השוו בתחתית האינינג. שמונה אינינגים מאוחר יותר חבט טרוי טולוויצקי לדאבל מנצח על גלנדון ראש התרח, והרוקיז יצאו מנצחים מהמשחק הארוך ביותר בתולדותיהם ובהיסטוריה הקצרה של איצטדיון "פטקו פארק" - שש שעות ו-16 דקות. קיפ וולס זכה בניצחון לאחר שהגיש ארבעה אינינגים.


ניו יורק מטס - וושינגטון 2:3

איזה מזל שכאן היה לנו משחק קצרצר של 14 אינינגים בלבד. דמיון איסלי הגיע לבסיס הבית לאחר הגשה פראית של ג'ואל הרנאהאן, ושיחרר את יושבי "שיי" המפוהקים לביתם לאחר 4:45 שעות. כל זה קרה ביום השנה ה-44 לפתיחתו של האיצטדיון בקווינס. ניצחון לחורחה סוסה, הומר לניק ג'ונסון מהנשיונאלס.


פלורידה - אטלנטה 8:0

ג'ון סמולץ לא נגמר, וגם לא צ'יפר ג'ונס. סמולצי, שבגילו המתקדם לא ממש גומא אינינגים, רשם עשרה טיגונים בחמישה אינינגים בלבד, והחובט הותיק גיבה אותו עם שני הומרים. קלי ג'ונסון, מארק טשיירה ובריאן מק'קאן הצטרפו לחגיגה עם הומרים משלהם, ריקי נולאסקו עם ההפסד.


פילדלפיה - יוסטון 2:10

צ'ייז אטלי, ריאן הווארד, פאט ברל וכריס קוסטה התחלקו בשלל הומרים של הפיליז, ברט מאיירס היה אדיר עם שבעה ושמונה וקצר ניצחון שני העונה. הומרים של קרלוס לי ומיגל טחאדה לא עזרו לאסטרוס, משום שברנדון באקי היה חלש מאוד על הגבעה.


שיקגו קאבס - סינסינטי 9:2

קן גריפי ג'וניור חבט להומר ה-596 שלו בקריירה, ג'ואי ווטו הוסיף הומר וחמישה ריביז, ודאסטי בייקר קצר ניצחון בריגלי על האקסית. חמישה ושבעה לאדיסון וולקז בניצחון, שישה אינינגים בהפסד לטד לילי, עם פתיחה מזעזעת ועם ERA שעומד על 9.16.


סט. לואיס - מילווקי 5:3

עוד משחק שהלך לאקסטרה אינינגים. קייל לוהש מסט. לואיס הגיש שבעה וניטרל שלושה, אבל לא הצליח לזכות בניצחון וראה איך פרינס פילדר, שפתח גרוע את העונה, חובט להומר מנצח בראד תומפסון. בריאן שאוס רשם את הניצחון, אריק גאנייה את השמירה.

הטבלה

AL - מזרח:

1. בוסטון רד סוקס 7:10
2. בולטימור אוריולס 7:9
3. ניו יורק יאנקיז 8:9
4. טורונטו בלו ג'ייז 8:8
5. טמפה ביי רייז 9:7

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 6:9
2. קנזס סיטי רויאלס 7:9
3. מינסוטה טווינס 9:7
4. קליבלנד אינדיאנס 10:6
5. דטרויט טייגרס 11:5

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 7:10
2.. אוקלנד אתלטיקס 8:9
3. סיאטל מארינרס 8:9
4. טקסס ריינג'רס 9:7


NL - מזרח:

1. פלורידה מארלינס 6:9
2. ניו יורק מטס 6:8
3. פילדלפיה פיליז 8:8
4. אטלנטה ברייבס 9:6
5. וושינגטון נשיונאלס 12:4

מרכז:

1. סט. לואיס קרדינלס 5:11
2. שיקגו קאבס 6:9
3. מילווקי ברוורס 6:9
4. פיטסבורג פייראטס 8:7
5. סינסינטי רדס 9:7
6. יוסטון אסטרוס 10:6

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 4:11
2. סן דייגו פאדרס 8:8
3. קולורדו רוקיז 8:7
4. לוס אנג'לס דודג'רס 8:7
5. סן פרנסיסקו ג'איינטס 10:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully