וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת מהבארסה

18.4.2008 / 7:30

ברצלונה לא מבריקה יותר מידי בליגה, אך יש לה הזדמנות לשנות את התמונה דווקא בדרבי מול אספניול בניסיון להמשיך את המרדף אחרי ריאל מדריד

משחק מספר 61: ברצלונה – אספניול 1.3, 4.0, 6.3

זו כנראה לא תהיה השנה של ברצלונה, שמתקשה לשמור על יציבות וכנראה את אליפות ספרד היא לא תיקח. הקטלונים רחוקים תשע נקודות מהאלופה, ריאל מדריד, ולא ידעו במחזורים האחרונים לנצל הזדמנויות ולא ניצחו כאשר ריאל איבדה נקודות. ולמרות זאת, שום דבר עדיין לא סגור ויש להם לא מעט על מה להילחם. בסוף השבוע הקרוב ברצלונה של פרנק רייקארד תארח את אספניול לדרבי שעשוי לשנות את התמונה.

נכון לעכשיו ברצלונה מדורגת שנייה ובבית היא מציגה יכולת פנטסטית. בקאמפ נואו בארסה צברה פי שניים נקודות מאשר במשחקי החוץ (40 לעומת 20). רק שני הפסדים מתוך שישה בסך הכל ספגה הקבוצה בבית ומבין תשע תוצאות התיקו שלה, רק משחק אחד ביתי הסתיים ללא הכרעה בבית.

אספניול משחקת פחות טוב בחוץ מאשר בבית, אך היא נחשבת יחסית לקבוצות רבות אחרות ככובשת מצטיינת במשחקי החוץ (21 שערים ב-16 משחקים). אם נתייחס לרצפים שבהן הקבוצות מגיעות למשחק, נוכל לספר שאספניול נוצחה במחזור האחרון 1:0 על ידי אוסאסונה, עוד קודם לכן היא הפסידה באותה התוצאה מול בילבאו, ספגה הפסד 3:0 לסנטאנדר, קיבלה בראש 4:0 מול מורסיה ורק לפני חמישה מחזורים הושג ניצחונה האחרון: 1:2 על מאיורקה.

ברצלונה לעומת זאת סיימה במחזור האחרון ב-2:2 דרמטי מול רקראטיבו הואלבה, אך עוד קודם לכן היא הבטיחה את עלייתה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון כפול 0:1 על שאלקה. בין לבין הגיעו 0:0 בליגה מול חטאפה והפסד 3:2 מול בטיס, כך שמצב הרוח של בארסה לא משהו, בלשון המעטה.

בסיבוב הראשון, כאשר השתיים נפגשו במגרשה הביתי של אספניול, המשחק הסתיים ב-1:1. אנדרס אינייסטה כבש את שער היתרון לברצלונה כבר אחרי שש דקות, אך פראן קורומינאס הישווה בדקה ה-69 וחילק את הנקודות. והפעם? אין מנוס לברצלונה אלא לנצח, בלי קשר לביתיות. ברצלונה איכזבה מאוד במשחקי הליגה האחרונים, וכעת היא מקבלת הזדמנות פז לחזור לעניינים, למרות פער הנקודות המשמעותי מריאל מדריד. לדעתנו, היא תנצל אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully