וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקנייר פורש מפוטבול

17.4.2008 / 23:11

הקוורטרבק של בולטימור החליט לתלות את הקסדה לאחר 13 שנות משחק. החולצה של פארב תופרש במשחק הפתיחה של גרין ביי

לאחר פרישתם של ברט פארב ו-וורן סאפ מפוטבול, הגיעה פרידה עצובה נוספת משחקן ענק, והפעם סטיב מקנייר. מקנייר, ששימש כקוורטרבק ביוסטון אוילרס שהפכה לטנסי טייטאנס ובבולטימור רייבנס, עוזב את המשחק לאחר 13 שנה.

"הייתי בר מזל לעלות על המגרש. זו סיומה של תקופה שבה הקפתי את עצמי באנשים שאהבתי", אמר מקנייר. "כשיש לך את התמיכה הזו, אתה יכול לעבור את הקשיים הגדולים ביותר בחיים. הקריירה שלי מדברת בעד עצמה, זו הייתה תקופה נפלאה ולא הייתי משנה דבר".

מקנייר נבחר בדראפט של 1995 על ידי יוסטון אוילרס, והמשיך עם הפרנצ'ייז לטנסי, כשהקבוצה עברה ב-1997. בהמשך שינתה טנסי את שמה לטייטאנס, והקוורטרבק הוביל אותה לסופרבול ב-1999, בו נוצחה על ידי סט. לואיס ראמס. ב-2003 זכה מקנייר בתואר ה-MVP המשותף עם פייטון מאנינג מאינדיאנפוליס קולטס, וב-2006 עבר לבולטימור, לאחר שהסתכסך עם הטייטאנס. את הרייבנס הוא הצעיד למאזן 3:13 לפני שהפסיד לקולטס בפלייאוף, ובעונה האחרונה נטל חלק בשישה משחקים בלבד.

מקנייר סבל מפציעות רבות, אבל הלב הגדול שלו הוביל אותו ואת הטייטאנס להישגים. ב-13 עונותיו בליגה השלים רק חמש עם 16 משחקים מלאים, אולם גם כשסבל מהפציעות הקשות ביותר תמיד ידע להתאושש. בשיאו היה קוורטרבק נייד שהיקשה על ההגנות לפצח אותו.

נפרדים מחולצה מספר 4

אף אחד לא מופתע מהעובדה שגרין ביי תעשה כבוד לברט פארב כבר במשחק הראשון שבו לא יעלה הטייקון לדשא של למבו פילד. נשיא הקבוצה מארק מרפי הודיע שחולצתו של פארב תיתלה באיצטדיון במשחק הפתיחה של העונה ב-8 בספטמבר מול מינסוטה.

"משחק הפתיחה הוא תמיד אירוע עצום, ואנחנו מוסיפים לכך את הטקס הזה", אמר מרפי, "זה ייצור אווירה מחשמלת בלמבו פילד". פארב יהיה השחקן השישי של גרין ביי שחולצתו מופרשת, אחרי דון האטסון (14), טוני קנאדאו (3), בארט סטאר (15), ריי ניצ'קה (66) ורג'י וייט (2005).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully