וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובזילר: "היתרון שלנו הוא הקהל"

17.4.2008 / 16:20

נבחרת הנשים קיימה מסיבת עיתונאים לקראת מפגש הפדרציה מול צ'כיה. לאחר ההפסד מול רוסיה, אובזילר רוצה לפצות את הקהל ברמה"ש

חגיגת טניס נוספת בהשתתפות נבחרת הנשים הישראלית, תחל בעוד שמונה ימים ברמת השרון. הנבחרת תתמודד מול נבחרת צ'כיה בקרב על הישארות בבית העליון של גביע הפדרציה. היום (חמישי) נערכה מסיבת עיתונאים לפני המפגש, ללא המחבט מספר אחת של ישראל, שחר פאר, שלא נמצאת בארץ.

המחבט מספר 2 של הנבחרת, ציפי אובזילר אמרה: "אנחנו מתרגשות שוב לקראת המשחק. זה מרגש כל פעם מחדש לשחק עבור הנבחרת ומול הקהל שלנו. מגיעה לכאן נבחרת מהצמרת העולמית. לפי הדירוגים, הנבחרות די שוות אבל היתרון שלנו הוא הקהל שיהיה המפתח להצלחה. אתאמן קשה כדי לנצח משחק מול הקהל הביתי ונעשה הכל כדי להישאר בין השמונה הנבחרות הטובות בעולם".

הטניסאית הצ'כית המובילה, ניקול ואידיסובה, המדורגת 15 בעולם, לא תגיע לישראל. על כך אמרה אובזילר: "על הנייר, זה טוב לנו אבל נצטרך לשחק ולנצח בלי קשר למי השחקניות שישחקו מולנו. יהיה קשה כי יגיעו יריבות טובות".

קפטן הנבחרת, עודד יעקב התייחס גם הוא למפגש מול צ'כיה: "על הנייר אנחנו פייבוריטים, כי אנחנו משחקים בבית והן באות בלי הטניסאית הכי טובה שלהן. במפעלים האלה לפעמים יש הפתעות ואנחנו צריכים את הקהל שידחף אותנו לניצחון. החוויה מול רוסיה עזרה לנו להירגע. לא ידענו אז איך זה לשחק מול הקהל שלנו, עכשיו הבנות יותר רגועות ויידעו להשתמש בו. אני לא בטוח שהשחקניות הצ'כיות יודעות לשחק מול קהל גדול וחם כמו שלנו. גם אם נפסיד, לא נוריד את הראש, כי עדיין נהיה במקום טוב בצמרת העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully