וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אד ג'ונסון שוב דורש טרייד

17.4.2008 / 11:58

התופס של סינסינטי לא מתכוון להגיע למחנה האימונים: "אני רוצה לברוח לפני הדראפט". דנבר החתימה עוד תופס, את דארל ג'קסון

היחסים של צ'אד ג'ונסון עם סינסינטי בנגאלס ידעו עליות וירידות, כשבעבר דרש התופס הכוכב של הקבוצה טרייד ולאחר מכן חזר בו. כעת שוב מעלה ג'ונסון את הנושא על סדר היום, לאחר שהקוורטרבק קרסון פאלמר אמר כי שוחח עם התופס, והוציא ממנו הבטחה כי יגיע למחנה האימונים של הקבוצה באמצע יוני.

"לא יודע מאיפה הוא הביא את זה", אמר ג'ונסון, "אני רוצה שיהיה ברור ששום דבר לא השתנה מלפני שלושה חודשים - אני לא רוצה לשחק בבנגאלס. אני רוצה לצאת מסינסינטי עוד לפני הדראפט, ואם זה לא יקרה, אז מייד אחריו. אני לא מתכוון להגיע".

אם בדאלאס קיוו שטרייד על פאקמן ג'ונס יקדם את חזרתו ל-NFL, הרי שהקומישינר רוג'ר גודל אמר כי לטרייד לא תהיה השפעה על החלטתו. בעלי הקאובויס, ג'רי ג'ונס, ישב לארוחת צהריים עם גודל, אולם לא הצליח לחלץ ממנו הצהרה לפיה אם ג'ונס יגיע לדאלאס הוא יתיר לו לשחק.

דנבר ממשיכה להצטייד בתופסים, והפעם החתימה את דארל ג'קסון, התופס המוחמץ משהו בן ה-29, ששיחק בעונה האחרונה בסן פרנסיסקו ולפני כן בסיאטל. זאת לאחר שהברונקוס החתימו את סמי פארקר מקנזס סיטי. ג'קסון סיים את 2007 עם 46 תפיסות ו-497 יארד בלבד.

ג'יי פי לוסמן, הקוורטרבק של בפאלו, דרש גם הוא טרייד, אבל בניגוד לצ'אד ג'ונסון לא ימרוד אם הבילס ישאירו אותו. "הוא בסגל ולא הולך לשום מקום בשלב זה", אמר רוס ברנדון, המנהל המקצועי של הקבוצה. טרנט אדוארדס צפוי בשלב זה להיות הקוורטרבק הפותח של בפאלו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully