וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורחקים של מכבי ת"א יוכלו לשחק מול סיינה

17.4.2008 / 16:39

קאמינגס, שארפ ובאטיסטה שהורחקו מול ברצלונה, קיבלו אישור מהיורוליג לשחק בפיינל פור. מזרחי חזר ממדריד אך לא הצליח להשיג כרטיסים נוספים

במסדרונות יד אליהו נשמו היום (חמישי) לרווחה, לאחר שמכבי תל אביב קיבלה הודעה רשמית מהיורוליג, לפיה שלושת שחקניה שהורחקו במשחק ההצלבה השלישי מול ברצלונה - וונטיגו קאמינגס, אסטבן באטיסטה ודרק שארפ - יוכלו לשחק בפיינל פור. כזכור, במהלך המשחק השלישי ביצע קאמינגס עבירה על ג'יאנלוקה באזילה, שחקנה של ברצלונה. השניים נפלו לפרקט, ובאזילה בעט בקאמינגס, שלא נשאר חייב וניסה להכותו. השניים הורחקו מיד, ואליהם הצטרפו גם שארפ ובאטיסטה, שעלו למגרש כדי להפריד, אך בכך עברו על החוק. לשמחתה של מכבי, הם יוכלו לסייע לה בחצי הגמר.

עוד לפני כן, חזרו הבוקר ממדריד יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, ומנכ"ל הקבוצה, אלי דריקס, ממדריד עם 1,000 כרטיסי הכניסה לפיינל פור שהוקצו לקבוצה מבעוד מועד. השניים, שיצאו לבירת ספרד על מנת לנסות ולהשיג כרטיסים נוספים לאירוע, לאור הביקוש ההולך וגובר, לא הצליחו במשימה ושבו ארצה ללא בשורות.

יחד עם זאת, מאות מאוהדי מכבי החליטו בימים האחרונים להתארגן בקבוצות גדולות על מנת לרכוש כרטיסים במחירים מוזלים. זאת, לאור נסיקתם של המחירים ברשת והעובדה שחובבי כדורסל רבים מאירופה, המחזיקים בכרטיסים אותם קנו לפני מספר חודשים, החליטו לנצל את הביקוש הרב בישראל ודורשים מחירים מופרכים המגיעים עד כ-1,000 דולרים לכרטיס אחד.

נכון להיום, ההערכות מדברות על כ-6,000 אוהדים צהובים-כחולים שאמורים למלא את ההיכל במדריד. אם כי לראשונה אחרי לא מעט שנים, ייתקלו אוהדי מכבי ביריבות לא קלה ביציעים: רבים מאוהדי טאו ויטוריה כבר הבטיחו את מקומם באירוע ויעניקו תמיכה כמעט ביתית לקבוצתם, שתשחק בחצי הגמר השני מול צסק"א מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully