וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע תאיץ המגעים להחתמת עטר

מקורבים לעסקה: בבירת הנגב לוחצים על המאמן לחתום בימים הקרובים, אלא שהוא לא מתלהב לאמן בליגה הלאומית ומחכה להצעה מהאולימפית

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, הוא אחד המועמדים של אלונה ברקת לתפקיד מאמן הפועל באר שבע. גורמים במועדון אישרו כי עם עטר, שיעזוב את תפקידו בנתניה בתום העונה, נערכה שיחה לא רשמית. לטענת אותו גורם ששוחח עם עטר, עדיין לא הושג סיכום. לפי מקורב אחר לעסקה: "אלונה ברקת קצת משתהה, ההחלטה תיפול בקרוב". בכל מקרה נודע כי בימים הקרובים יאיץ המועדון את המגעים להחתמתו של המאמן.

אם עטר יחתום בבירת הנגב, הוא יקבל תקציב גדול יחסית, במטרה להעלות את הקבוצה ליגה. המאמן סירב להתייחס בימים האחרונים לעתידו, וטען כי הוא מנסה להתרכז במשחק חצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים.

עטר הוביל את מכבי נתניה בעונה החולפת לגביע אופ"א, והוא צפוי לעשות זאת גם העונה, דרך הליגה. למרות ההצלחה שלו כמאמן, עטר לא קיבל את הקרדיט מהבעלים דניאל יאמר והוחלף במאמן הגרמני לותר מתיאוס. גורם בנתניה הגיב על הידיעה: "כפי שאנחנו לא היינו מחוייבים לעטר מבחינה חוזית, מותר גם לו לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות".

כתבנו אריק רחמיאן מוסיף כי עטר לא מתלהב לאמן קבוצה מהליגה הלאומית והוא מחכה להצעה מהנבחרת האולימפית. עטר, שקיבל לאחרונה הצעה לא רשמית לאמן בסכנין, לא התלהב לאור העובדה שכמה מכוכבי הקבוצה, ביניהם מאור בוזגלו, איליה יבוריאן וג'ון קולמה, עשויים לעזוב. בכל אופן המאמן הבהיר לפני כשבוע כי יסכים לדבר באופן רשמי עם קבוצות רק לאחר המשחק בגביע מול בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully