וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "אני מקווה שהשמחה תחזור לשחקנים שלי"

16.4.2008 / 23:58

מאמן בית"ר מקווה שה-0:1 על נתניה וההעפלה לגמר, תחזיר את שחקניו לתלם. הכובש, יואב זיו: "בתור מגן הבונוס הוא להתקיף ולהבקיע"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

זה לא היה קל ליצחק שום ושחקניו. מכבי נתניה התייצבה הערב (רביעי) בחצי גמר גביע המדינה נחושה לקטוע את חלום הדאבל של האלופה בית"ר ירושלים. אחרי החמצות של חלוצי נתניה בפתיחה, יכול היה איתי שכטר להעלות את קבוצתו של ראובן עטר ליתרון בתחילת המחצית השנייה, אחרי שנפסק פנדל לזכותה. חלוץ נתניה החטיא, ובית"ר השתלטה בהדרגה על המשחק. בסופו של דבר המשחק נגרר להארכה, בה כבש יואב זיו את השער היחיד במשחק, שער ששלח את האלופה לגמר קלאסי נגד הפועל תל אביב.

"הגענו לגמר, לא היה לנו קל היום", סיכם מאמן בית"ר, יצחק שום, "בעקבות האירועים ביום ראשון, לא היה לנו פשוט אבל ניצחנו וזה העיקר. מה שעושים בדרך בגביע זה פחות חשוב. איבדנו בימים האחרונים קצת את השמחה, אבל אני מקווה שהשמחה תחזור לשחקנים שלי, כי בלעדי זה שום דבר לא שווה. כל השחקנים נתנו את כל מה שהיה להם. בגמר צריך לנצח וזה לא משנה מי עומדת מולנו".

כובש שער הניצחון, יואב זיו, שמר על פרופורציות בסיום, ודיבר על העתיד הקרוב ומעמדו בקבוצה: "אני מעריך שעד הגמר אני אהיה בריא אחרי שמתחתי שריר. כרגע יש לי חוזה בבית"ר. אני רוצה להישאר כאן, אלא אם יהיה משהו בומבסטי. יש לנו הבנה בין כל השחקנים, לפעמים זה הולך ולפעמים לא. בתור מגן הבונוס הוא לעלות, להתקיף ולהבקיע".

מאמן נתניה, ראובן עטר: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. הייתה לנו הזדמנות וזה פספוס, וכואב. בית"ר היו קצת עדיפים עלינו בסך הכל במשחק, שיהיה להם בהצלחה בהמשך. השחקנים נלחמו, התעייפו והפנים קדימה. בחלק הקדמי לא מי יודע מה הברקנו, אבל זה היה בשני הצדדים. מצד אחד קיבלנו אותם נכון, סגרנו טוב את מרכז השדה, אבל כבר קיבלנו מתנה ובהארכה הם כבשו את השער מדאבל מהיר שהם עשו. בדרך כלל אנחנו לא סופגים שערים כאלה. אנחנו מבחינתנו עשינו את כל מה שיכולנו. ננסה להגיע לאירופה דרך הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully